Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Heeft iemand reeds het probleem gehad met een EOS-20D dat deze met een vol geladen batterij slechts een half batterijtje toont op de LCD, ik heb geen batterijgrip maar wel 2 batterijen, en beide hebben hetzelfde probleem
Am@eurke BD0682BE
Lichtbakse Canon 20D en 5D Mark II met wat glas
Heeft iemand reeds het probleem gehad met een EOS-20D dat deze met een vol geladen batterij slechts een half batterijtje toont op de LCD, ik heb geen batterijgrip maar wel 2 batterijen, en beide hebben hetzelfde probleem
Nog niet tegengekomen. Batterijen zijn misschien versleten ?
David Leemans Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr
Heb dat ook juist gehad, batterij was versleten....
"I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."
inderdaad, batterijen die al gigantisch vele malen zijn opgeladen en ontladen gaan op den duur niet genoeg 'juice' meer geven
ik had hetzelfde probleem bij 2 batterijen van mijn 20d
Ondertussen gevonden, probleem lag aan lader één pinnetje was naar beneden gedrukt, lader pinkte en als de batterij half opgeladen was kwam die OK, vind dit toch een fout in de lader.
Am@eurke BD0682BE
Wat, had die zelf dat pinnetje naar beneden gedrukt dan?
Neen, dat nog niet hij leidde nog geen eigen leven Moet gebeurd zijn bij het opladen van een batterij dat dit pinnetje onder de plastiek is blijven zitten. Wat ik straf vind is, dat hij een volle batterij aangaf, kan niet onmogelijk zijn om een fout code weer te geven als de volledige batterij niet gezien wordt.
Am@eurke BD0682BE
Comment