Heeft iemand reeds het probleem gehad met een EOS-20D dat deze met een vol geladen batterij slechts een half batterijtje toont op de LCD, ik heb geen batterijgrip maar wel 2 batterijen, en beide hebben hetzelfde probleem
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
EOS -20D op halve power
Collapse
X
-
-
Re: EOS -20D op halve power
Oorspronkelijk geplaatst door am@eurke Bekijk berichtHeeft iemand reeds het probleem gehad met een EOS-20D dat deze met een vol geladen batterij slechts een half batterijtje toont op de LCD, ik heb geen batterijgrip maar wel 2 batterijen, en beide hebben hetzelfde probleem
-
Oorspronkelijk geplaatst door am@eurke Bekijk berichtHeeft iemand reeds het probleem gehad met een EOS-20D dat deze met een vol geladen batterij slechts een half batterijtje toont op de LCD, ik heb geen batterijgrip maar wel 2 batterijen, en beide hebben hetzelfde probleem"I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."
Comment
-
Ondertussen gevonden, probleem lag aan lader één pinnetje was naar beneden gedrukt, lader pinkte en als de batterij half opgeladen was kwam die OK, vind dit toch een fout in de lader.Am@eurke BD0682BE
Lichtbakse Canon 20D en 5D Mark II met wat glas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door am@eurke Bekijk berichtvind dit toch een fout in de lader.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk berichtWat, had die zelf dat pinnetje naar beneden gedrukt dan?Am@eurke BD0682BE
Lichtbakse Canon 20D en 5D Mark II met wat glas
Comment
Comment