Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

30d nu of na cashback?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 30d nu of na cashback?

Oorspronkelijk geplaatst door ajh Bekijk bericht
    Als je een heel arsenaal lenzen hebt is de body maar relatief hoor Kan anders zijn als je voor een kitlens en verder niets gaat, maar als je € 5000,- à € 10.000,- in lenzen hebt zitten moet de body wel heel bijzonder zijn om over te stappen En nee, deze bedragen zijn helemaal niet zo bijzonder na een paar jaar hobby.
    Een hobbyist die na een paar jaar hobby niet weet of ie € 5000 dan wel € 10.000 heeft gespendeerd aan lenzen alleen is volgens mij geen hobbyist.

PaulM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomassi Bekijk bericht
      Ik heb er reeds 1 gekocht voor 925 bij KE met 100 euro cashback. Nu staat hij daar voor 855.
      ook ik bij K-E. ook voor 925. t kwam zo uit dat op de dag dat ik m eindelijk kon kopen, het ook de laatste cashbackactiedag was. om daarna te merken dat hij dan vervolgens voor 855 wordt aangeboden, is toch een beetje zuur.. (ook ik moet nog even wachten tot ik eeb lens erbij kan aanschaffen)

wbt de barcode die er opgestuurd dient te worden:
      is dit wel de code die bij de body hoort of hoort deze bij een body+een 10-22mm zoals die op de doos te zien zijn,?

Comment

Ja ik heb m gekregen in een macro doos waar origineel een macroflits en lens in zou zitten. Weet iemand hier het antwoord op? Oftewel, is het ok om de streepjescode op te sturen van een hele set die dan moet doorgaan voor de streepjescode van louter je body.

(ik heb trouwens intussen een tamron 17-50 binnen, en dat is geen rommel)

Comment

Working...
        X