Heb me dit jaar 3 canon objectieven en 2 EOS400D's aangekocht , waarvan de laatste tijdens de cashback promotie. Ik heb de formulieren op hun website ingevuld en verstuurd (online) , dit wordt ook automatisch afgeprint ; tijdens deze handeling wordt er per aanvraag een ID nummer toegekent. Ik heb ook de originele barcode , inclusief de aanvraag en factuur verstuurd naar hun cashback adres in Ierland. Op de website wordt vermeld dat je met hun contact moet opnemen indien je na 30 dagen niets van hun gehoord heb , zodoende heb ik hier gebruik moeten van maken.
Na contact te hebben gehad met het "Customer Service Team" werd er mij verteld dat ze geen enkele aanvraag van mij ontvangen hadden en dat ik deze terug moest invoeren op hun website.
Dit gedaan en opnieuw werd er mij een nieuwe ID toegekent. Deze hebben ze ook nooit ontvangen. Na een 2 tal weken over en weer gemail heb ik het wel gehad met hun en heb de hoop opgegeven om de 80 euro cashback ooit nog te ontvangen.
Hopelijk hebben jullie meer succes gehad dan mezelf.
Voor mij is deze CASHBACK stunt van Canon een hoopje larie en zal mij in de toekomst hier rekening mee houden indien ik nog eens voor een nieuwe lens , toestel of printer sta. Canon het ga je goed ...................!!!
Kris S.
Na contact te hebben gehad met het "Customer Service Team" werd er mij verteld dat ze geen enkele aanvraag van mij ontvangen hadden en dat ik deze terug moest invoeren op hun website.
Dit gedaan en opnieuw werd er mij een nieuwe ID toegekent. Deze hebben ze ook nooit ontvangen. Na een 2 tal weken over en weer gemail heb ik het wel gehad met hun en heb de hoop opgegeven om de 80 euro cashback ooit nog te ontvangen.
Hopelijk hebben jullie meer succes gehad dan mezelf.
Voor mij is deze CASHBACK stunt van Canon een hoopje larie en zal mij in de toekomst hier rekening mee houden indien ik nog eens voor een nieuwe lens , toestel of printer sta. Canon het ga je goed ...................!!!
Kris S.
Comment