Eergisteren pinnetje verbogen op de printplaat van mijn Canon EOS 300 D. Vandaag door de horlogemaker terug rechtgekregen. Helaas geeft mijn toestel nu 'geen CF kaart'. Heb getelefoneerd naar Ettbas Nederland (officiële hersteldiens Canon) en zij beweren dat mijn printplaat defect is, maar weigeren een kostprijs door te geven. Ik moet eerst het toestel naar hen opsturen en dan laten zij een prijs weten. Dit wil ik niet. Ik wil nu beslissen of ik een nieuw toestel koop of het laat herstellen.
Ook herkent mijn pc mijn toestel niet meer. Ik vrees dat er ook een kortsluiting geweest is tussen de pinnen onderling, want de batterij zat in tijdens het defect.
Wie heeft ervaring met een dergelijk defect en kan me eventueel de kostprijs voor het vervangen van zo'n printplaat laten weten en ook of het zou kunnen zijn dat de software eveneens beschadigd is.
Hartelijk dank.
Ook herkent mijn pc mijn toestel niet meer. Ik vrees dat er ook een kortsluiting geweest is tussen de pinnen onderling, want de batterij zat in tijdens het defect.
Wie heeft ervaring met een dergelijk defect en kan me eventueel de kostprijs voor het vervangen van zo'n printplaat laten weten en ook of het zou kunnen zijn dat de software eveneens beschadigd is.
Hartelijk dank.
Comment