Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon 5D + batterij

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: canon 5D + batterij

Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
    Ik heb voor mijn 5D de originele batterij en 2 reserves van accuinternational. Naar mijn gevoel zijn de twee laatste een beetje eerder leeg, zonder een dramatisch verschil te geven. Maar veel erger is dat ze in het toestel blijven vastzitten: ik moet ze er telkens met een fijn tangetje uithalen. Met de accu van Canon geen enkel probleem. En op zicht is er geen enkel verschil te merken, zelfs niet met de schuifpasser gemeten. Een mysterie....
    Ik heb nu al een paar namaakbatterijen gehad. Ik koop ze niet maar krijg ze soms hier en daar eens cadeau, wel nieuw.
    De eerste was nog met de 10D en die is na een tijd beginnen zwellen
    De twee andere hebben mechanisch geen probleem en gingen wel minder lang mee dan de originele per oplaadbeurt maar het ergste is dat ze er na een jaar allemaal aan zijn. De originele batterij van mijn PowerShot G2, welke dezelfde batterij bevatte als de 10D, gaat nog steeds mee ... al een paar jaar ondertussen.
    Zoals eerder al eens vermeld, die dat gezwollen was heb ik open gedaan en de capaciteit van de cellen is niet zo groot als hetgeen op de label staat, dus eigenlijk bedriegen ze u ook nog eens.
    Toch ergens een verschil dus.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Working...
    X