Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe D70S nog te vinden?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: nieuwe D70S nog te vinden?

Oorspronkelijk geplaatst door jos schalkwijk Bekijk bericht

Dan ben jij ook niet zo oud
    Ik heb gewerkt met de NIKON F2 PHOTOMATIC. Zeker in combinatie met Tri-X van Kodak en ontwikkeld in een eigen gemaakt soepje.
    Jamaar wacht even, ik heb die gekregen van mijn vader. In de jaren 70 was ik nog maar net bekwaam om zonder pamper rond te lopen hoor.

Mvg,
    TravelToy.
    www.christian-bailleul.be | Blog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jos schalkwijk Bekijk bericht
      Hé, nog nooit gebruikt? Het is een fantastische camera. Kijk maar naar het resultaat wat sommige van ons hebben geschoten met de DS70(s). En waarom zonodig over naar een D80? Zoveel beter is deze nou ook weer niet. Bespaar je doekoe en haal snel die D70 uit de doos.
      Ik kan hem nog niet gebruiken omdat het gaat over een body, ik ben nu op zoek naar een Nikon 18-135mm lens die heb ik gevonden via geheugenkaart.be voor maar 257 euro.
      Nikon D70s | Nikkor 18-135 mm | 1GB Sandisk Ultra II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kevander Bekijk bericht
        Ik kan hem nog niet gebruiken omdat het gaat over een body, ik ben nu op zoek naar een Nikon 18-135mm lens die heb ik gevonden via geheugenkaart.be voor maar 257 euro.
        Mooi, veel succes. En laat maar eens wat zien .

Jamaar wacht even, ik heb die gekregen van mijn vader. In de jaren 70 was ik nog maar net bekwaam om zonder pamper rond te lopen hoor.
        Dan is je vader wel op leeftijd Nee, grapje. Misschien zijn de oudere onder ons wel de beste Succes.

Comment

Oké, nu nog even afsluiten wat ik begonnen ben. Ik heb vandaag een D70S gekocht bij www.camera-versand24.de naar 't schijnt zijn die betrowbaar, laat ons hopen...

Ik heb ook een tamron sp af 28-75mm 1:2.8 macro Di gekocht hier in de buurt omdat ze in promo stond voor 300 eurokes. Deze heb ik vandaag al uitgebreidt getest op mijn madam haar D70 en het blijkt een volgens mij goeie deal te zijn.

In elk geval wil ik als afsluiting iedereen bedanken voor de tips!

Grtz, Piuske

Comment

In de mediamarkt in Middelburg stond vanmiddag nog een hele stapel, ik geloof €777 met lens.
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TravelToy Bekijk bericht
              Ik vind mijn Nikkormat FT2 niet eens zo'n oud toestel (jaren '70) en de beelden die daar uitkomen

Alle gekheid op een stokje, zo oud is die D70s nu ook weer niet hé.

Mvg,
              TravelToy
              En die Nikkormat FT2 is een digitaal toestel? Daar zit hem het verschil. Ik wou maar zeggen: een D80 is minstens even goed om maar niet te moeten zeggen "beter op alle vlakken". En als je ziet wat ze nog voor die D70 vragen op sommige plaatsen dan moet je al erg gek zijn om niet gewoon een D80 te kopen.
              De D70 is van 2004 ofzo zeker? Da's een eeuwigheid gezien de evolutie in de digitale fotografie. Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook een D70 en dat zal nog lang zo blijven, ik hoef geen D80. Maar als ik nu een toestel zou kopen dan zou ik meteen voor 't nieuwste gaan, tenzij je het alternatief voor een prikje zou kunnen krijgen, maar dat is niet het geval.

Comment

Nieuwe D70s bij Selexion (Michiels) in Diest.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
                  Nieuwe D70s bij Selexion (Michiels) in Diest.
                  Aan welke prijs ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                    In de mediamarkt in Middelburg stond vanmiddag nog een hele stapel, ik geloof €777 met lens.
                    Komaan man, dat is toch pokkenduur!! Ik heb de mijne maar 850 ofzo betaald (incl lens), bijna 3 jaar geleden...
                    Voor een peulenschil meer heb je een D80.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirk007 Bekijk bericht
                      Aan welke prijs ?

Weet ik niet meer en het was ook in combinatie met lens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk bericht
                        Komaan man, dat is toch pokkenduur!! Ik heb de mijne maar 850 ofzo betaald (incl lens), bijna 3 jaar geleden...
                        Voor een peulenschil meer heb je een D80.
                        Dat was de vraag toch niet voor welke prijs........en misschien wordt die nu wel weer duurder: vraag en aanbod.
                        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

ik heb er vorige week nog ene gekocht in Duitsland voor 395 euro, via internet bij topvisionshop.com.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door trammeke Bekijk bericht
                            ik heb er vorige week nog ene gekocht in Duitsland voor 395 euro, via internet bij topvisionshop.com.
                            Ah, toch iemand met verstand in zijn hoofd. Dat lijkt me een goeie prijs.

Comment

Daarjuist op de site www.topvisionshop.com gekeken, alleen nog D70S bodies met kitlens....en niet echt goedkoop.

maar niets te vinden voor 395Euro.
                              @" trammeke" Waar staat dat op de site?

Als iemand weet waar je die body nog voor deze prijs kan vinden, dan hoor ik 't graag.
                              Eric

Comment

Hallo,

De D70 S blijkt zeer gegeerd ! Had eerst graag de D50 op het oog maar toen die uit de markt werd genomen hadden zij bij Konijn nog een serieuze aanbieden voor de D70s, na enkele dagen echter verdwenen ,dus weer te laat.

Gezien ik mijn videocamera bij Lambertin (fantastische service en zeer klantvriendelijk !!!!) in Koln heb gekocht dan maar een offerte aangevraagd en ja hoor voor 680 EUR , Nikon D70 S met 18-70 mm Nikon lens, een een ultra 2 kaartje van 1 Gig inbegrepen. Enige nadeel, Duitse handleiding, nadien de Nederlandstalige handleiding gedownload van de Nikon site, afgedrukt en in een copy-shop laten verkleinen en mooi laten inbinden (is praktisch om mee in de tas te nemen.)

Zo zie je maar, zoeken en nog eens zoeken !!!!

Overigens heel tevreden met de D70 s, je moet er wel wat mee spelen en instellingen wijzigen. Werk praktisch uitsluitend in RAW en zet om met Rawshooter Essentials (heel makkelijk programma).

Comment

Working...
                                X