Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Gemaakt met een nikon D80.
portretten met een 50mm f1.4
Podium met een85mm f1.4
Ben er ook best tevreden over, maar het is best moeilijk, vooral omdat ik probeer onverwacht te knippen en mensen geen geduld hebben, moet je snel reageren, en zelf niet te veel zuipen, daardoor gaat de scherpte er ook hard af,"heb ik ondervonden". Maarja, het blijft nog mijn feesje, zolang er geen knaken(geld) aan te pas komen.
Dit topic lijkt te ontsporen in een showcase en wijkt duidelijk af van het gestarte topic.
Het begon met voorbeeldfoto's ter illustratie van objectieven en hun mogelijkheden maar nu wordt het dus wel duidelijk showcase, en dan nog met meer dan 3 toegelaten foto's
Om deze foto's te showen start men beter een topic in "evenementen" of "mensen en modellen".
Zoals Picasso reeds aangaf past het posten van showcase foto's niet in een camera discussie topic.
Daarom zijn alle foto's verplaatst naar een nieuw topic.
Bij wijze van uitzondering zijn ze allemaal in één topic gegroepeerd.
Het is aan te raden om hier jullie werk te tonen in een nieuw topic.
Laat deze discussie hier verder gaan over de technische zijde van het gebruik van een DSLR-camera op party's
Bedankt voor jullie medewerking
Dag Joris,
Het topic is inderdaad voor een korte tijd gesloten geweest. Gedurende deze sluiting is er overleg geweest onder de moderatoren, waarbij is besloten om een afsplitsing te maken.
Zo kan ieder zijn ding verder zetten
Dag Joris,
Het topic is inderdaad voor een korte tijd gesloten geweest. Gedurende deze sluiting is er overleg geweest onder de moderatoren, waarbij is besloten om een afsplitsing te maken.
Zo kan ieder zijn ding verder zetten
Bij wijze van uitzondering zijn ze allemaal in één topic gegroepeerd.
Ik vind dat dit meer zou mogen gebeuren... Het centraliseren van foto's met één zelfde onderwerp vind ik gewoon praktischer, dan de zoek functie te gebruiken en de meest uiteenlopende topics te moeten doorzoeken.
Ik zie ondertussen dat dat topic ook al weer gesloten is.... waar gaat dit naar toe? mods die elkaar tegenspreken?! er wordt niet geluisterd naar de wensen van de forumbezoekers.... Ik vind het wel een beetje jammer. We proberen ondertussen maar gewoon verder te doen.
Comment