Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dé DSLR partycamera & -lens?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Dé DSLR partycamera & -lens?

Oorspronkelijk geplaatst door poochy Bekijk bericht
    Zeker weten, we hebben wat sponsors gevonden om onze kaartjes/affiches/tshirts te kunnen financieren. We waren wel op vele plaatsen aanwezig, maar altijd met de compactcamera's. Wil het wat professioneler aanpakken; "echt" materiaal en volledig nieuwe site. (hopelijk begin maart online).
    Is de site al online? zoja waar? of waar zal hij komen?

Ik heb onlangs een verzoek gekregen om als freelance voor een nieuwe site foto's te gaan maken op fuiven en feestjes... (weet niet of het toevallig dezelfde site is of de uwe)

Voorlopig doe ik het nog puur uit ervaring en intresse. resultaten kun je bekijken op http://party.sillevl.be (ben nog niet te vreden van mijn resultaten, maar da komt wel)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door littlewan Bekijk bericht
      Is de site al online? zoja waar?

w w w . p o o c h y. b e

zonder de spacies uiteraard ;-)

als ik ergens op andere feestjes kon freelancen, zou ik niet twijfelen. Een student heeft toch wat inkomsten nodig, en als ik het op zo'n manier kan doen...

Comment

*zucht*..... waarom moet er meteen geld verdiend worden met fotografie?

Waarom kunnen mensen tegenwoordig niet beginnen met leren foto's schieten voordat ze geld moeten vangen?

"Oh.. ik heb een Canon/Nikon instapcamera met wat lichtsterkglas en ik denk wel foto's te kunnen maken dus ik wil geld zien" .....
        ik heb wel een goede camera ... Een Canon Ixus ja!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GerardHenninger Bekijk bericht
          *zucht*..... waarom moet er meteen geld verdiend worden met fotografie?

Waarom kunnen mensen tegenwoordig niet beginnen met leren foto's schieten voordat ze geld moeten vangen?

"Oh.. ik heb een Canon/Nikon instapcamera met wat lichtsterkglas en ik denk wel foto's te kunnen maken dus ik wil geld zien" .....
          Als er mensen zijn die je vragen om je te betalen voor je service, waarom zou je nee zeggen? Da's toch wel iets anders als zeggen "ik wil geld zien".

Ik ben laatst ook betaald om foto's te nemen op een feestje, omdat men mij last-minute contacteerde, ik eigenlijk andere plannen had, en men bereidt was te betalen.

En, met dat geld kun je weer meer materiaal kopen! Wat is er mis mee?

Dave
          pixelpusher

Comment

Tot nu toe nog geen geld voor gekregen, laat staan gevraagd. Ik heb het de eerste keren zelf voorgesteld, en ze waren heel te vreden met het resultaat (ik minder ). Een gratis inkom en wat gratis drank is mij altijd aangeboden geweest voor mijn diensten.
            In de toekomst, bij de grotere evenementen waarvoor ik gevraagd word (wanneer ik het niet meer zelf voorstel), zou ik toch wel wat geld durven vragen om wat meer in mijn hobby te investeren.
            Momenteel zit ik met het idee om mijn Sigma EF-500 DG flits te upgraden naar een Nikon SB600 of liefst een SB800.
            Misschien kunnen jullie mij vertellen wat de verstandigste keuze is...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joris818 Bekijk bericht
              ps: ik heb een foto van mijn liefje en ik in slices (getrokken door docgonzo denk ik want zijn sign staat erbij met ene 350D) en die foto trok eigenlijk op niets. Enorm veel ruis maar ik ben er vrij zeker van dat dit door het resizen kwam.
              Niet al mijn shots zijn even goed hé Zullen de volgende keer 'm opnieuw doen dan
              Moest je zin hebben om 's een avondje met me mee te lopen in Slices, drop me dan ff een PM (geldt trouwens ook voor de rest van de lezers hier)
              Dan moet je ook geen schrik heben van 'die akelige mannen'
              ::350D::BG-E3::17-55 2.8 IS::430-EX::
              :::: PartyPhotos @ DocGonzo.com ::::

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door docgonzo Bekijk bericht
                Niet al mijn shots zijn even goed hé Zullen de volgende keer 'm opnieuw doen dan
                Moest je zin hebben om 's een avondje met me mee te lopen in Slices, drop me dan ff een PM (geldt trouwens ook voor de rest van de lezers hier)
                Waar mag dat ergens liggen, Slices?

Dave
                pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                  Waar mag dat ergens liggen, Slices?

Dave

slices.be is beschikbaar voor de verkoop, vraag vandaag een vrijblijvende prijsopgave aan.Vul het onderstaande formulier in en ontvang een gratis prijsopgave.

Hasselt city !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door docgonzo Bekijk bericht
                    Je hebt mail

Comment

Oeh oeh, master docgonzo, mag ik ook een keer met u mee om van u te leren?! :P
                      ik heb wel een goede camera ... Een Canon Ixus ja!

Comment

Jou kan 'k helaas niets leren, ik leer bijna wekelijks nog wat van jou Pleeshoots ftw!
                        ::350D::BG-E3::17-55 2.8 IS::430-EX::
                        :::: PartyPhotos @ DocGonzo.com ::::

Comment

tuurlijk, hij stelt het toch voor. Maar of hij Nederlanders aanvaardt, dat is iets anders...

ps: ja Gerard, jij bent de beste, ja (stoefer )

Comment

ps: ja Gerard, jij bent de beste, ja (stoefer )
                            Maar jullie hebben mij nog niet in actie gezien he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joris818 Bekijk bericht
                              Maar jullie hebben mij nog niet in actie gezien he
                              Of misschien jij Gerard nog niet?

Comment

Of misschien jij Gerard nog niet?
                                Hehe, toch wel, het was dan ook een mopke he

Als ik ooit het niveau van hem bereik.... och, doe ik toch niet

Comment

Working...
                                X