Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kleine camera: advies

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kleine camera: advies

    hoi,
    ik zoek een goeie 'sjacochencamera' (moet in de broekzak kunnen).
    welke geeft me meest waarde voor het geld?
    iemand al enige ervaring met de samsung nv10?
    mijn fotosite

  • #2
    Re: kleine camera: advies

    Lees dan hier effe mee : http://www.pixagogo.com/8055425135
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

    Comment


    • #3
      Re: kleine camera: advies

      Sorry.
      Last edited by jan.brouwers; 28 december 2006, 09:06.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

      Comment


      • #4
        Re: kleine camera: advies

        Een weekje geleden heb ik hier eenzelfde vraag gesteld. De camera moest ook inde sacoche kunnen.
        Ik heb de Fuji F30 gekocht en vind die zéér goed, handig, compact, stevig, eenvoudige bediening en mooie resultaten. Wel een beetje neiging tot overbelichten, maar niets ergs.
        Saluti,

        Pascal

        Comment


        • #5
          Re: kleine camera: advies

          heb heb een casio ex z70 zeer goeie camera met mooie aluminium behuizing.
          past makkelijk in je broekzak en is vooral mooi plat en licht.

          Comment


          • #6
            Re: kleine camera: advies

            Oorspronkelijk geplaatst door pascal Bekijk bericht
            Een weekje geleden heb ik hier eenzelfde vraag gesteld. De camera moest ook inde sacoche kunnen.
            Ik heb de Fuji F30 gekocht en vind die zéér goed, handig, compact, stevig, eenvoudige bediening en mooie resultaten. Wel een beetje neiging tot overbelichten, maar niets ergs.
            Ik heb ook recent een F30 gekocht. Die is beter dan ik van een compact verwacht had, ook bij hogere ISO's. Ik heb voor de F30 gekozen omdat ik regelmatig lees dat het de ideale P&S is voor mensen die normaal met een DSLR werken.
            De batterij van de F30 is ook fenomenaal. Ik heb die van mij nu enkele weken. Er zijn reeds enkele honderden foto's mee genomen, er zijn filmpjes mee gemaakt, er is mee gespeeld dat het een lieve lust is. De batterij is nog maar één keer opgeladen, en dat was nadat het toestel uitgepakt is. En intussen geeft ze nog steeds "vol" aan!
            Wat dat overbelichten betreft... dat valt ook best mee. Ik hou de camera permanent op ev-0.3, dat lost veel problemen op.
            De F30 is ook de eerste camera waarbij ik durf te betrouwen op de automatische witbalans. Werkt prima!
            ...but I could be wrong...

            Comment


            • #7
              Re: kleine camera: advies

              Voor wat het waard is , ik heb sinds kort een canon sd850 is , ik ben er erg tevreden mee. snel in alles , goede beeld kwaliteid , mooie filmpjes , en image stabilizer werkt , past in je broekzak , en een 28mm groothoek.
              wat wil een mens meer van een P&S camera.
              gr.

              Comment

              Working...
              X