Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke camera is beste koop ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Welke camera is beste koop ?

Ik ben nieuw op dit forum en wens een nieuw toestel aan te schaffen (reflex).
    Ik had een compact camera van Medion maar ben er helemaal niet tevreden over en wens nu een deftig toestel aan te schaffen. Ik heb al het een en ander gehoord dat nikon en canon bij de beste horen. Ik heb een budget van om en bij de 1200 euro. Ik zou dit toestel willen gebruiken voor volgende toepassingen : de gewone huiskamerfoto's , ik ben een autorally liefhebber en zou dus ook wel wat foto's hiervan maken en tenslotte heb ik in bijberoep een
    zaakje met verhuur van klank en lichtmateriaal ( discobars). Dus bij gelegenheid zou ik wel wat foto's maken van lichtshows en dergelijke om dan ook wat foto's op onze website te plaatsen. Daar ik niet zoveel af weet van fotografie had ik graag wat raad of suggesties gehad omtrent de keuze van een degelijk toestel.

Re: Welke camera is beste koop ?

Ik zou zeker eens rondneuzen naar een tweedehands Nikon D50 bv.
    Die kosten nieuw nog zo'n 500€ en met wat glas erbij kom je zeker in he budget en kan je het betere fotowerk doen. Wat betreft lensen in jou interessevelden ben ik niet thuis maar als body is de D50 wel perfect zou ik denken.

Comment

Working...
    X