Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D40 kit reeds beschikbaar!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• D40 kit reeds beschikbaar!

Precies 14 dagen na de officiële aankondiging!
    Nikon gaat er op vooruit...

Nu even uittesten, altijd een leuk werkje!
    Nikon, Apple & Epson

Re: D40 kit reeds beschikbaar!

Net voor Sinterklaas, en daar dient die dan ook voor. Heb vandaag zo'n kit in handen gehad, de D40 + 18-55 . Maar wat een prullen zijn dat ?? Echt speelgoed, en zo klein en licht. Nikon gaat in deze Canon achterna

Comment

Maar een mooie kwaliteit van foto's!
      Ik ben echt verbaasd wat die "prullen" presteren.

En voor beginners heb je op het scherm een volledige cursus fotografie met de Help-functie.

Voor de duidelijkheid: ik werk met D200 en ben dus toch wat meer gewoon. Akkoord, 't is heelwat kleiner, maar het kan mij zeker bekoren...
      Nikon, Apple & Epson

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict Bekijk bericht
        Maar wat een prullen zijn dat ?? Echt speelgoed, en zo klein en licht. Nikon gaat in deze Canon achterna
        Er is een markt voor. Als dat niet jouw ding is, is dat OK, maar het als 'prullen ' omschrijven is een beetje denigrerend
        "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sugar Bekijk bericht
          Er is een markt voor. Als dat niet jouw ding is, is dat OK, maar het als 'prullen ' omschrijven is een beetje denigrerend

En toch is het een prul, denigrerend of niet. Als je het vergelijkt met bvb een D50 en zeker een D70 is de bouwkwaliteit er aanmerkelijk op achteruit gegaan.
          Over de kwaliteit van de foto's die je er mee kunt maken spreek ik me totaal niet uit.
          Last edited by Jazzaddict; 1 december 2006, 00:18.

Comment

Ik stond voor de keuze: D50 of D40 als back-up voor mijn D70. Heb bij Grobet met de beide kennisgemaakt en mijn besluit was snel genomen. Ik heb daar één van de laatste D50's gekocht (500euro...nette prijs toch ?) . Voelde toch robuuster aan. De D40 voelde meer "plastiekerig" aan (door zijn lagere gewicht o.a. ??) en vooral miste ik ook het top-schermpje en de mogelijkheid om oudere lenzen aan te sturen op de D40. De D50 ligt beter in de hand (zeker als je D70 gewoon bent) en voelt daardoor vertrouwd aan.
            Het grotere display en de helderheid daarvan waren dan weer opvallende pluspunten van de D40. Toch had ik het gevoel "meer" camera vast te hebben met de D50 dan met de D40.
            Als je nog een D50wil kopen is snel zijn de boodschap.

DucBlade.
            Nikon + glasbak
            Failure is always an option...

Comment

Working...
            X