Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Ben de aankoop van een nieuwe digitale compact camera aan het overwegen voor all-round gebruik. Wie heeft ervaring met de Canon Powershot A710IS?
Met dank voor de reacties
Ben de aankoop van een nieuwe digitale compact camera aan het overwegen voor all-round gebruik. Wie heeft ervaring met de Canon Powershot A710IS?
Met dank voor de reacties
misschien zit je op mijn reactie niet te wachten maar geloof niet dat ze heel veel verschillen, ik heb namelijk de a700, dus zonder IS, maar mis dat geloof ik niet echt, want wanneer zoom je tot 210mm?? vaak buiten met mooi weer en dus wanneer de sluitertijd korter kan dan 1:200, dus niet zo heel snel bewegings onscherpte. heb wel een redelijk uitgebreide test voor je, die vind je hier:
This website is for sale! fotocentraal.nl is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, fotocentraal.nl has it all. We hope you find what you are searching for!
mijn foto's zijn in ieder geval mooi van kleur, behoorlijk scherp, en vliegensvlug is ie, van aan tot de eerste foto een kleine 3 sec, dus lens positioneren, display aan, scherpstellen en afdrukken. en filmen, mocht je dat interseren, doet ie ook byzonder goed, is wel 2mb p/sec, dus 512mb is wat weinig. suc6 met je keuze
Kan ik zeker aanraden, heb die nu ongeveer een maand voor als ik met de mountainbike ga rijden, handig, snel en goed.
Enkel de zoeker is van mindere kwaliteit, afgeronde hoeken en klein, heel moeilijk om de horizon recht te houden, heb daarvoor zelfs een test gedaan daar ik twijfelde of het soms een fabrikage fout was, niet dus.
Het lcd scherm mocht wel beter presteren bij fel zonlicht.
Lens van zeer goede kwaliteit wel wat vertekening bij groothoek.
Aut. goed maar je kan alles manueel instellen.
Ik betrap mij erop dat ik de camera overal naar toe neem.
Hopelijk heb je er iets aan.
Comment