Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

20d -> 5d

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 20d -> 5d

Ik heb een beslissing genomen...

Ipv de 5d te nemen, ga ik overstappen op de 1DM2N... Misschien kan ik ergens binnenkort zaken doen als het nieuw model uitkomt...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannabee Bekijk bericht

Ipv de 5d te nemen, ga ik overstappen op de 1DM2N... Misschien kan ik ergens binnenkort zaken doen als het nieuw model uitkomt...
      heel goeie keus.. heb ik ook (zonder N even goed )

heb 'r vrijdag een 5D bijgekocht voor de FF(meer groothoek) beeldkwaliteit(12 MP en zo wie zo als 2de body...

maar die 1d blijft nog steeds mijn favo..

ook al tovert de 5D er heel lekkere beelden uit..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannabee Bekijk bericht

Komt er een nieuwe versie van?
        Ben ook geinteresseerd in de 1DM2N maar als er een nieuwe komt ga ik best nog ff wachten dan....
        "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
          Komt er een nieuwe versie van?
          Ben ook geinteresseerd in de 1DM2N maar als er een nieuwe komt ga ik best nog ff wachten dan....

Tja, ik heb er naar gevraagd maar hij denkt dat er niet zo direct een vervanger van komt...

En wachten... De nieuwe zal waarschijnlijk beter, sneller... en duurder zijn...

Comment

Working...
          X