Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleem G2

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Probleem G2

In de maand oktober meldde ik dat er problemen waren met mijn G2,meerbepaald naar scherpstelling,binnen in de groothoekstand.
    Toestel werd onder garantie hersteld bij Canon,maar het resultaat was nog slechter dan vroeger.Na heel wat heen en weer te hebben gemaild,werd er uiteindelijk overeen gekomen dat ik een nieuw toestel kreeg met name de G3. Ik ben daar natuurlijk heel blij mee.
    Een daaruit voortvloeiende vraag is nu de volgendee bijgeleverde software bij de G3 draagt volgende versie V11.Bij de G2 was dat v7.1.
    Kan die V11 gewoon bovenop de oudere versie worden geïnstalleerd of moeten er bepaalde zaken in acht worden genomen
    EFL

Zou toch een uninstall van de vorige versie overwegen, alvorens de nieuwe soft erop te gooien. Het is een automatisch installatie van verschillende programma's waar een mens zijn hart vasthoudt dat het goed afloopt.
    Canon 40D + EF-S 17-85 f/4-5.6 IS USM + EF-S 17-55 f/2.8 IS USM + EF 70-300 f/4-5.6 IS USM - EF 50mm 1.8 II + 420 EX
    Powershot G3

Comment

Mooie oplossing voor jou van Canon

Nog veel succes met de G3 - moet ook een super toestel zijn; mijn broer is er beslist voor zover content van
      Sam greetzzzzzzz U
      -------------------------------------------
      Never apologize for showing feeling.
      When you do so, you apologize for the truth.
      -------------------------------------------
      Canon Stuff

Comment

Wat doe je om dat stuk te krijgen, ik wil ook zo'n G3 als zij heeft

Comment

Originally posted by PhilleG2
          Wat doe je om dat stuk te krijgen, ik wil ook zo'n G3 als zij heeft
          Kontroleer eventjes als je binnen fotografeert in volledige groothoekstand met een externe flits of alles haarscherp is.Naar het schijnt ben ik niet alleen met dat probleem.
          EFL

Comment

Das pas service, zou ik toch de volgende keer nen canon aanschaffen???
            Had eigenlijk al series getwijfeld om een G2 te nemen...

Voor de software, ik zou zeker eerst deïnstalleren en daarna een clean install uitvoeren.

Nick
            Nikon D300 & een beetje glas...
            Iets kleiners als carry everywhere

Comment

Originally posted by Infernoken
              Das pas service, zou ik toch de volgende keer nen canon aanschaffen???
              Had eigenlijk al series getwijfeld om een G2 te nemen...

Voor de software, ik zou zeker eerst deïnstalleren en daarna een clean install uitvoeren.

Nick
              Heb ondertussen de software geïnstalleerd,gewoon de CD ingestoken,op bepaalde momenten zegt hij dat er een oudere versie bestaat en vraagt om ze te vervangen.'k Heb er geen noemenswaardige problemen mee gehad.
              EFL

Comment

Kontroleer eventjes als je binnen fotografeert in volledige groothoekstand met een externe flits of alles haarscherp is.Naar het schijnt ben ik niet alleen met dat probleem
                Kan je dit ook controleren met de ingebouwden flitser
                Nikon D70 Sigma 24-70 f2.8 Sigma 70-200 f2.8 Sigma 105 f2.8 BD0434NL

Comment

Originally posted by dylan
                  Kontroleer eventjes als je binnen fotografeert in volledige groothoekstand met een externe flits of alles haarscherp is.Naar het schijnt ben ik niet alleen met dat probleem
                  Kan je dit ook controleren met de ingebouwden flitser
                  Zet eventjes een groep personen op een rij,zet ik volledige groothoek en fotografeer met flits,en dan maar hopen dat alles haarscherp is
                  EFL

Comment

Working...
                  X