Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

NIKON D200 of CANON EOS 30D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: NIKON D200 of CANON EOS 30D

Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
    Mag ik dan vragen wat je hiermee bedoeld ?
    continuïteit in hun producten = geen fullframe ))

In vBulletin moet je zo'n anti-flame topic functie steken.
    Want dit zal toch eeuwig blijven duren.
    Canon 5d mkII // 50mmL f1.2 // 16-35mmL mkII // 70-200mmL f4.0 // 100mmL f2.8 macro // 135mmL f2.0 // mpe-65mm Macro !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fonzie Bekijk bericht
      Je maakt toch een grapje hoop ik? Nikon's software policy is het zwakste punt van zijn hele DSLR lijn!
      Verklaar je nader ikzelf ben heel tevreden over NC
      Canikon 40D - D200, D300

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spogy Bekijk bericht
        .
        Een gouden regel bij de aankoop van een zoom objectief is nooit meer dan 3X zoom kopen, meer dan 3X zoom gaat ten koste van lichtsterkte en zeker van beeldkwaliteit.
        Ik volg deze redenering niet : je moet elk objectief (ook primes) apart bekijken en beoordelen
        Statistisch bezien heb je natuurlijk wél gelijk
        Canikon 40D - D200, D300

Comment

jullie zouden eens op www.shopcartusa.com of www.royalcamera.com moeten kijken.
          Vandaag was de D200 605,00, de 30d 595,00 en de 5D 1395,00dollar.
          Dat zijn nog eens prijzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marinus Bekijk bericht

OK, dat is erover

Comment

De vraag is eerder zijn deze ook betrouwbaar? Krijg je wel een product of ben je gewoon je geld kwijt?
              Ik geloof immers niet dat ze het aan die prijs van Canon of Nikon kunnen kopen. Hoe komen ze dan aan die prijzen?
              Het is jouw geld natuurlijk maar als ik jou was zou ik mij eerst effe meer informeren.

Comment

Toch wel rare prijzen die mannen van royalcamera zene
                een 30D body kost 595$
                een 30D body + 18-55 kitlens (waarde quasi 0) kost 939$
                dat is dus 344$ voor de kitlens, begrijpe wie kan....

Juist mijn gedacht he, als het waar is zou ik nie twijfelen.
                Ervaring leert mij echter dat wat te mooi lijkt om waar te zijn dat meestal ook IS!

Grts JVG
                Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fonzie Bekijk bericht
                  Je maakt toch een grapje hoop ik? Nikon's software policy is het zwakste punt van zijn hele DSLR lijn!
                  wel,ben dan benieuwd wat jij gebruikt om raws te bewerken
                  heb raw-shooter en capture one geprobeerd maar zijn niet erg intuitief en denk dat andere camera merken al helemaal geen alternatief hebben dat beetje zelfde mogelijkheden biedt?

Comment

De hele capture reeks is traag en zit vol bugs. Ik gebruik voorlopig de demo voor mijn RAWs maar ik ben nog niet overtuigd, alhoewel U-point wel erg handig is.

Die camerawinkels in NY zijn je reinste oplichterij. Je zult de batterij, de oplader, de USB kabel etc allemaal apart bij moeten bestellen. Tegen exorbitante prijzen.

Kijk eens op resellerratings.com.

"If it sounds too good to be true, it probably is."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar Bekijk bericht
                      Nee dat is leerrijk net zoals elke discussie kan zijn.

Wordt jij niet moe van te replyen op posts die je duidelijk niet interesseren?
                      Ik heb wel zeker belangstelling als het gaat over technischezaken en vernieuwingen, maar wat ik hier lees zijn alleen maar herhalingen van zetten waarbij veel deelnemers: Nikon versus Canon hun emotionele stellingen betrekken. Daar leer je niets mee.
                      Ik werk zelf meer dan vijfendertig jaar met Nikon kamera's. Het is voor mij gewoon gereedschap waar ik goede en slechte ervaringen mee heb maar geen enkele emotie.

Comment

[QUOTE=Fonzie;1097792]De hele capture reeks is traag en zit vol bugs. Ik gebruik voorlopig de demo voor mijn RAWs maar ik ben nog niet overtuigd, alhoewel U-point wel erg handig is.

QUOTE]

tis dat wat ik wil zeggen,ook al is nikon capture helemaal niet perfect en beetje traag,werkt gemakkelijk en zeer goed .... naar het schijnt bestaan er progjes waardoor je er ook andere raw-bestanden (oa canon,pentax)mee kan bewerken?

Comment

die toestellen on line voor $750 = 600 euro, ga je oma gekmaken met onzin. Wellicht over 1 of 2 jaar. Sinterklaas woont ook al niet in de USA.
                          Sony en Olympus
                          Fotoseries

Comment

De hele capture reeks is traag en zit vol bugs
                            Ik gebruik reeds Capture vanaf het begin, ik heb dan ook alle updates gedaan, en vind dit nog steeds het beste programma dat er bestaat, Ok werkt niet supersnel, maar het zijn dan ook bestanden van meer dan 20 MB, volgens mij zitten die bugs in je hardware, ik heb er tot nog geen enkele, ik werk met 2 Gb ram, en alles draait vlot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                              Ik gebruik reeds Capture vanaf het begin, ik heb dan ook alle updates gedaan, en vind dit nog steeds het beste programma dat er bestaat, Ok werkt niet supersnel, maar het zijn dan ook bestanden van meer dan 20 MB, volgens mij zitten die bugs in je hardware, ik heb er tot nog geen enkele, ik werk met 2 Gb ram, en alles draait vlot.
                              Ik heb zowel Capture 4.4 als Bibble. Bibble is een goed programma dat daarbij merkbaar sneller werkt dan Nikon Capture. Maar toch blijf ik Capture gebruiken vermits ik vind dat dit nog steeds de beste resultaten levert.
                              En wat die bugs betreft... Nikon Capture durft wel eens te crashen maar het aantal keer dat dit al gebeurt is sinds ik het gebruik (toch al enkele jaren) kan ik op een hand tellen. Dat valt dus wel mee...
                              ...but I could be wrong...

Comment

Google eens op beide namen. Dan kom je al heel snel uit op dit en dit. Ook in diverse Amerikaanse gesloten fora (met name in de wedding-industry) wordt er voor deze jongens gewaarschuwd. In 1 woord: "don't" (okay, dat zijn er eigenlijk twee ).

Comment

Working...
                                X