Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D200 onderdelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: D200 onderdelen

    Ha, ik ben dus niet alleen , ben ook zo'n dopje kwijt , links op de zijkant.

    Comment


    • #17
      Re: D200 onderdelen

      Ik heb een net mailtje gestuurd naar metrofoto in Berchem en naar de winkel waar ik mijne kodak gekocht heb.

      Als ik de prijs en leveringsduur weet, zal ik het posten.
      Dan kunnen we zien hoe we het verder regelen.
      Ik veronderstel dat we geen korting gaan krijgen omdat we 20 dopjes bestellen
      BD0497BE : Nikon body + glas
      www.RudyVerrijt.info

      Comment


      • #18
        Re: D200 onderdelen

        dedzu kem es op de mijne gekeken van een weeksken oud en da klepke voor de afstandsbediening ontbreekt ook

        een mens zou gaan denken dat het er niet op zat?


        mvg,

        digicammer

        Comment


        • #19
          Re: D200 onderdelen

          ja idd ma ik heb da dopke daar nog nooit afgehaald , en toch valt het eraf,
          word dat daar niet opgevezen? aan de zijkant staat ook zo een dopje voor de flitsaansluiting ma da lijkt er toch serieus vast op te staan, en da word er op gevezen , zit schroefdraad in de rubber...

          alleszins van da waterdicht en stofdicht zijn
          net daarom kocht ik deze body vermits dat de enige is die nog betaalbaar is ..
          maar net nu met zo een topke deraf is er toch direct iets blootgesteld aan vocht ..., (ook al is de flitschoen dat ook altijd en die heeft daar wel nooit last van )

          nu manne effe off topic omda het hier over da waterdicht zijn gaat,
          ale off zo niet want lenze zijn ook onderdelen ,

          maar waterdichte lenze , welke zijn dat juist? want op nikon hun site staat dat bij geen enkele lens bij ...
          www.kemizz.com
          Brand new Blog
          kemizzdotcomonflickr

          Comment


          • #20
            Re: D200 onderdelen

            Oorspronkelijk geplaatst door svc
            Ha, ik ben dus niet alleen , ben ook zo'n dopje kwijt , links op de zijkant.
            dan ben jij dat van de flitsaansluiting kwijt?
            www.kemizz.com
            Brand new Blog
            kemizzdotcomonflickr

            Comment


            • #21
              Re: D200 onderdelen

              Oorspronkelijk geplaatst door kemizz
              dan ben jij dat van de flitsaansluiting kwijt?
              heb net m'n D200 nagekeken naar aanleiding van de tread .. en ja .. ik mis ook dat dopje van de flitsaansluiting.

              Comment


              • #22
                Re: D200 onderdelen

                Stelletje sloddervossen, jullie zijn zo'n camera niet waardig.
                Maar eens beter uit je doppen kijken, of heb je die ook al verloren.

                Comment


                • #23
                  Re: D200 onderdelen

                  alleszins van da waterdicht en stofdicht zijn
                  net daarom kocht ik deze body vermits dat de enige is die nog betaalbaar is ..
                  maar net nu met zo een topke deraf is er toch direct iets blootgesteld aan vocht ..., (ook al is de flitschoen dat ook altijd en die heeft daar wel nooit last van )
                  Ik heb me voor 2 € of zoiets een afdekplaatje van de flitsschoen van de D50
                  besteld en dat op de flitsschoen van mijn D200 gezet. Ik zit bijna alle dagen in het veld en met die contactpuntjes bloot is me dat geen werk.
                  Raar maar waar : ze hebben dat niet voor de D200 Dus moet je tegen je fotovakhandel gewoon zeggen dat het voor de D50 is, daarvoor kun je die los bestellen
                  fotosite

                  Comment


                  • #24
                    Re: D200 onderdelen

                    Oorspronkelijk geplaatst door digicammer
                    dedzu kem es op de mijne gekeken van een weeksken oud en da klepke voor de afstandsbediening ontbreekt ook

                    een mens zou gaan denken dat het er niet op zat?


                    mvg,

                    digicammer
                    Op dpreview.com bij de D200 : Connections
                    All of the connectors are located on the left side of the body (from the rear). On the front of the camera is the 10-pin remote terminal, on the side the Flash PC Sync terminal (normally protected by screw caps).

                    Groetjes,
                    Pol.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

                    Comment


                    • #25
                      Re: D200 onderdelen

                      En bij mij is het blijkbaar ook verdwenen?
                      *Nikon D300s + MB-D10 + SB-900 +18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S VR DX II + *Nikon D200 + SB-800 + 18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S VR DX*

                      Comment


                      • #26
                        Re: D200 onderdelen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit
                        Stelletje sloddervossen, jullie zijn zo'n camera niet waardig.
                        Maar eens beter uit je doppen kijken, of heb je die ook al verloren.

                        jah groot gelijk, véél euros uitgeven aan een robuuste camera en die dan niet in't veld gebruiken
                        foto als spiegel of als venster?

                        Comment


                        • #27
                          Re: D200 onderdelen

                          best overschakelen naar canon.... dan heb je dit niet voor...
                          -=- Light is the key...

                          Comment


                          • #28
                            Re: D200 onderdelen

                            Bij mij is het ook verdwenen ! :-(
                            Nikon D200 & D100 / 17-55 F2.8 DX / 70-200 VR F2.8 /50 F1.8 / SB800 & SB80 DX

                            Comment


                            • #29
                              Re: D200 onderdelen

                              Koop je allemaal nen oude stevige D1X ipv al die moderne brol
                              Danny's Photosite

                              Comment


                              • #30
                                Re: D200 onderdelen

                                Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit
                                Stelletje sloddervossen, jullie zijn zo'n camera niet waardig.
                                Maar eens beter uit je doppen kijken, of heb je die ook al verloren.
                                amai ik heb hier precies wat losgeketend met dezen thread..

                                wel het zijn net sloddervossen die zo een camera moeten kope, vermits hij tenminste tegen ne stoot kan.. , een pietje precies , kan beter een andere model kope, vermits hij hem toch steeds op een kussentje draagt ..

                                een camera dient nu eenmaal om te gebruiken, waar hoe wnr maakt niet uit,
                                ik behandel men camera met zeer veel zorg, maar dingen zoals dit topje is gewoon een onozel detail dat nikon over het hoofd heeft gezien,
                                vermits deze body's toch zeker en vast gemaakt zijn om veel te gebruiken , en alle omstandigheden hadden ze die topkes daar op een andere maniier kunnen op bevestigen.., of het oplossen zoals de rubbere caps opzij waar de dc in en usb zit ..

                                nu ja...

                                die topkes toch

                                nog geen moment spijt gehad alleszins, met of zonder topke, top camera !
                                www.kemizz.com
                                Brand new Blog
                                kemizzdotcomonflickr

                                Comment

                                Working...
                                X