Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb een net mailtje gestuurd naar metrofoto in Berchem en naar de winkel waar ik mijne kodak gekocht heb.
Als ik de prijs en leveringsduur weet, zal ik het posten.
Dan kunnen we zien hoe we het verder regelen.
Ik veronderstel dat we geen korting gaan krijgen omdat we 20 dopjes bestellen
ja idd ma ik heb da dopke daar nog nooit afgehaald , en toch valt het eraf,
word dat daar niet opgevezen? aan de zijkant staat ook zo een dopje voor de flitsaansluiting ma da lijkt er toch serieus vast op te staan, en da word er op gevezen , zit schroefdraad in de rubber...
alleszins van da waterdicht en stofdicht zijn
net daarom kocht ik deze body vermits dat de enige is die nog betaalbaar is ..
maar net nu met zo een topke deraf is er toch direct iets blootgesteld aan vocht ..., (ook al is de flitschoen dat ook altijd en die heeft daar wel nooit last van )
nu manne effe off topic omda het hier over da waterdicht zijn gaat,
ale off zo niet want lenze zijn ook onderdelen ,
maar waterdichte lenze , welke zijn dat juist? want op nikon hun site staat dat bij geen enkele lens bij ...
alleszins van da waterdicht en stofdicht zijn
net daarom kocht ik deze body vermits dat de enige is die nog betaalbaar is ..
maar net nu met zo een topke deraf is er toch direct iets blootgesteld aan vocht ..., (ook al is de flitschoen dat ook altijd en die heeft daar wel nooit last van )
Ik heb me voor 2 € of zoiets een afdekplaatje van de flitsschoen van de D50
besteld en dat op de flitsschoen van mijn D200 gezet. Ik zit bijna alle dagen in het veld en met die contactpuntjes bloot is me dat geen werk.
Raar maar waar : ze hebben dat niet voor de D200 Dus moet je tegen je fotovakhandel gewoon zeggen dat het voor de D50 is, daarvoor kun je die los bestellen
dedzu kem es op de mijne gekeken van een weeksken oud en da klepke voor de afstandsbediening ontbreekt ook
een mens zou gaan denken dat het er niet op zat?
mvg,
digicammer
Op dpreview.com bij de D200 : Connections
All of the connectors are located on the left side of the body (from the rear). On the front of the camera is the 10-pin remote terminal, on the side the Flash PC Sync terminal (normally protected by screw caps).
Stelletje sloddervossen, jullie zijn zo'n camera niet waardig.
Maar eens beter uit je doppen kijken, of heb je die ook al verloren.
amai ik heb hier precies wat losgeketend met dezen thread..
wel het zijn net sloddervossen die zo een camera moeten kope, vermits hij tenminste tegen ne stoot kan.. , een pietje precies , kan beter een andere model kope, vermits hij hem toch steeds op een kussentje draagt ..
een camera dient nu eenmaal om te gebruiken, waar hoe wnr maakt niet uit,
ik behandel men camera met zeer veel zorg, maar dingen zoals dit topje is gewoon een onozel detail dat nikon over het hoofd heeft gezien,
vermits deze body's toch zeker en vast gemaakt zijn om veel te gebruiken , en alle omstandigheden hadden ze die topkes daar op een andere maniier kunnen op bevestigen.., of het oplossen zoals de rubbere caps opzij waar de dc in en usb zit ..
nu ja...
die topkes toch
nog geen moment spijt gehad alleszins, met of zonder topke, top camera !
Comment