Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aan de eigenaars van S3 - fz 30 - s9500

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: aan de eigenaars van S3 - fz 30 - s9500

Neen. Uitzetten zal niet gaan denk ik, op LOW zetten dus.
    Maar blijf dan best zoveel mogelijk bij de lage iso's wat overigens opgaat voor alle prosumers, wat ze u ook wijs (proberen te) maken.

Comment

Al eens eerder gepost, maar schijnbaar actueler dan ooit: ruisvergelijking, (wel niet van de FZ30 of 50)

Comment

Dus als ik vooral fotos op max. 10 op 15, en soms A4 formaat afdruk,
        is dan de FZ 30 of de FZ 50 de beste?
        --- Panasonic FZ 50---
        ---Canon Eos 450D---

Comment

Dat gaat volgens mij echt niet uitmaken hoor

Comment

op ebay vind je de FZ7 voor ongeveer 320 euro (nieuw) met een hele hoop extra's bij, wel vanuit Hong kong, en die verschilt echt niet zo heel veel van de FZ30. als je wil geef ik je een link ernaar toe.
            Canon EOS 30D + Canon EF 70-200L F4 IS USM + Canon EFS 17-85 F4-5,6 IS USM + Canon Speedlite 580EX + LowePro Mini Trekker AW

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dimi
              op ebay vind je de FZ7 voor ongeveer 320 euro (nieuw) met een hele hoop extra's bij, wel vanuit Hong kong, en die verschilt echt niet zo heel veel van de FZ30. als je wil geef ik je een link ernaar toe.
              Slechte zaak: eer je die in handen hebt komt er tot 150 euro bij en kost hij méér dan hier te lande.
              Nederland, Duitsland OK, maar Hong Kong....
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Als de douane hem tegenkomt ...
                Om nog te zwijgen van de handleiding en de knoppekes in het chinees

Comment

Ik post niet zo veel foto's, maar nu is het er weer eens een keer van gekomen. Wie een plaatje uit een S3 wil zien moet hier maar eens ff kijken:

In navolging van Macchap's show me your desk, car, funniest picture ... een nieuwe !:G Het regent, dus wat doe je ? Prullen met de digicam. :clown: Alhoewel, het blijkt niet zo eenvoudig te zijn.:rolleyes: Die dingen glanzen onder elk mogelijke hoek, dus ze zijn imho ontzettend moeilijk vast te leggen. Deze

En voor wie al een camera bezit: horloge uitdoen !
                  Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arleke
                    Hallo daar,

Nog steeds geen beslissing genomen (dringt niet), maar toch wou ik bijkomende info:
                    wat zijn de mogelijke menutalen bij deze toestellen en in welke taal heb je de gebruikshandleiding bekomen?

Als je de Canon Powershot S3 IS bedoelt. Die heeft een Nederlandse handleiding (korte handleiding op papier en CD rom, uitgebreide handleiding op CD rom), heeft uiteraard een Nederlandstalig menu.

Bijgekocht: een doekje en een kaart van 1Gig en een set oplaadbare batterijen en lader.

Binnenfoto's heb ik niet. Mijn eerste amateurtestfoto's vind je hier: http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=123632

Prijs?

Canon Powershot S3 gekocht bij Konijnenberg. M.i. goedkoopste in Vlaanderen (in de winkels tot in Antwerpen gekeken en daar nog stukken duurder gevonden, ook al gaf men nog een accessoire erbij). Bij Top Foto in Duitsland duidelijk het goedkoopste, maar dan moet je wel naar Duitsland bollen of laten opsturen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dimi
                      Hallo dat zeg je zo maar zonder rood te worden????
                      De FZ30 heeft 2 MPixel meer en ook een grotere sensor,
                      zijn LCD scherm heeft dubbel zoveel pixels en is uitklapbaar,
                      en een zoomring rond de lens t.o.v. de knopjes bij de FZ7.
                      Dit zijn enkel de belangrijkste verschillen waarbij enkel de laatste 2 al het verschil in prijs dubbel en dik verrechtvaardigen.

Je kan evengoed zeggen dat een Canon 300D niet veel verschilt van een Canon 20D
                      Groetjes,
                      FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                      * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

Canon S3 IS met :
                        - Nerderlandstalig menu
                        - originele Canon-tas
                        - 2 sets batterijen
                        - 2GB Sandisk Extreme III SD-kaartje
                        - Scotch Brite doekje (kuisen van display gaat hier echt super mee)

Resultaten ... ben net bezig te selecteren uit de +- 1300 foto's die we ermee maakten tijdens ons verlof.
                        P.S. Voor de curieuzeneuzen ... neen, ik heb mijn 5D niet meegesleurd
                        Last edited by VerSeg; 18 augustus 2006, 19:33.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FilMar
                          Hallo dat zeg je zo maar zonder rood te worden????
                          De FZ30 heeft 2 MPixel meer en ook een grotere sensor,
                          zijn LCD scherm heeft dubbel zoveel pixels en is uitklapbaar,
                          en een zoomring rond de lens t.o.v. de knopjes bij de FZ7.
                          Dit zijn enkel de belangrijkste verschillen waarbij enkel de laatste 2 al het verschil in prijs dubbel en dik verrechtvaardigen.

Je kan evengoed zeggen dat een Canon 300D niet veel verschilt van een Canon 20D
                          Het verschil tussen een 300D en een 20D is niet zo groot als tussen een S3 en een 350Dom er maar twee te noemen van canon, maar ik denk toch dat je eigenlijk het laatste bedoelde, nietwaar?

Comment

Ik heb nu een week mijn Canon S3 en ben er zeer tevreden van. Vooral de supermacrofunctie vind ik fantastisch.
                            Ik heb hem van Duitsland laten komen voor 491€ (incl. verzending). Naast de camera, zat er een tas, batterijen met oplader en een 1GB SD-kaart bij.

Comment

Working...
                            X