Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe aanwinst

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuwe aanwinst

Sinds deze ochtend is het gevraag over verschillende camera's ten einde. Ik hoor enkelen van jullie al zuchten, eindelijk.

Ik heb vanochtend Ingo's laatste Pentax ist DL gekocht. Meteen een kaartje en een setje accu's erbij en ik was een gelukkig man. Nu maar wachten op het resultaat van de plaatjes.

Welke brandpuntsafstanden zijn nog aan te raden voor de volgende zaken:
    - portretten
    - landschappen
    - macro's dichtbij
    - macro's veraf.

Ik denk erover om vooral primes te gaan gebruiken (mogelijk zelfs MF uit de oude doos) en voor de vakantieplaatjes gebruik te maken van de kitlens en de 55-200 (ook kitlens) als ik niks anders kan vinden.

Bij voorbaat dank voor de tips.

Mischa
    Pentax ist DL ; DA 16-45/4 AL ED ; Tamron 28-300 f/3,5-6,3 AF Aspherical XR IF Macro ; Pentax-A SMC 50mm f/1,7 ; Pentax 1,7x AF Conv ; Sigma EF-500 DG ST ; Fujifilm Finepix HS20exr ; Fujifilm Finepix F70EXR

Re: Nieuwe aanwinst

Wat denk je van een 18-125 mm lens met een 1,4 teleconvertor
    das mijn droom tot nu toe
    Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

Comment

Proficiat Mischa met je aankoop, nu maar foto's maken en posten. Die Pentax is zeker een mooi toestelletje, heb ik ook nog aan gedacht.

Comment

We zijn benieuwd mvg duindistel

Comment

Proficiat met je aankoop, een wijze keuze .
          It's the mind and heart behind a camera that matters, not the gear.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Petertje
            Proficiat met je aankoop, een wijze keuze .
            Ik vind dat we, de pentax users, een eigen forum onderdeel moeten krijgen lekker gezellig de underdog zijn
            Pentax K-5 - Pentax-DA WR 1:3.5-5.6 SMC - Pentax F 1:1.4 50mm - Pentax-FA 80-320mm 1:4.5-5.6 SMC - Pentax-M 1:1.4 50mm - Tamron 18-250mm 1:3.5-6.5 - Metz 58 af-1

Comment

Working...
            X