Op't einde van de warme zomerdagen kreeg ik problemen door vermoedelijk een vals contact in een van m'n body's .. en ja .. hij moest terug naar Nikon ... ik begon al direct schrik te krijgen door sommige cowboyverhalen naar aanleiding van de overgan van De Beukelaar naar Nikon Belux .. Maar minder dan twee weken later stond de herstelde cam terug aan mijn deur (samen met een meneerke dat uit zo een camionette van chronopost gestapt was)
en 't echt goede nieuws is, zo hoorde ik van de vriendelijke medewerkers toen ik de cam binnenbracht bij Nikon, dat er vanaf half september 3 ex medewerkers van de technische dienst van De Beukelaar onder contract komen van Nikon België zodat de service van de belgische toestellen nog sneller zal zijn in de toekomst
Het vertrouwen dat even wankelde na het verlies van de vertrouwde relatie met De Beukelaar is bij mij dan bij deze terug helemaal hersteld. (tja, niet elke camera zal misschien even makkelijk te herstellen zijn, maar ik mag zeker niet klagen)
en 't echt goede nieuws is, zo hoorde ik van de vriendelijke medewerkers toen ik de cam binnenbracht bij Nikon, dat er vanaf half september 3 ex medewerkers van de technische dienst van De Beukelaar onder contract komen van Nikon België zodat de service van de belgische toestellen nog sneller zal zijn in de toekomst
Het vertrouwen dat even wankelde na het verlies van de vertrouwde relatie met De Beukelaar is bij mij dan bij deze terug helemaal hersteld. (tja, niet elke camera zal misschien even makkelijk te herstellen zijn, maar ik mag zeker niet klagen)
Comment