Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

snelle Nikon service

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• snelle Nikon service

Op't einde van de warme zomerdagen kreeg ik problemen door vermoedelijk een vals contact in een van m'n body's .. en ja .. hij moest terug naar Nikon ... ik begon al direct schrik te krijgen door sommige cowboyverhalen naar aanleiding van de overgan van De Beukelaar naar Nikon Belux .. Maar minder dan twee weken later stond de herstelde cam terug aan mijn deur (samen met een meneerke dat uit zo een camionette van chronopost gestapt was)

en 't echt goede nieuws is, zo hoorde ik van de vriendelijke medewerkers toen ik de cam binnenbracht bij Nikon, dat er vanaf half september 3 ex medewerkers van de technische dienst van De Beukelaar onder contract komen van Nikon België zodat de service van de belgische toestellen nog sneller zal zijn in de toekomst

Het vertrouwen dat even wankelde na het verlies van de vertrouwde relatie met De Beukelaar is bij mij dan bij deze terug helemaal hersteld. (tja, niet elke camera zal misschien even makkelijk te herstellen zijn, maar ik mag zeker niet klagen)

Re: snelle Nikon service

Ik heb op 2/08/'06 mijn lens binnen gegeven voor reparatie bij de mediamarkt (ik heb ze daar ook gekocht). Ik hoop dat ik zo snel bediend word als u. De verkoper in de mediamarkt had mij gezegd dat het 3 weken ging duren... Ik ben benieuwd
    SHARPimages.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Visio
      Op't einde van de warme zomerdagen kreeg ik problemen door vermoedelijk een vals contact in een van m'n body's .. en ja .. hij moest terug naar Nikon ... ik begon al direct schrik te krijgen door sommige cowboyverhalen naar aanleiding van de overgan van De Beukelaar naar Nikon Belux .. Maar minder dan twee weken later stond de herstelde cam terug aan mijn deur (samen met een meneerke dat uit zo een camionette van chronopost gestapt was)

en 't echt goede nieuws is, zo hoorde ik van de vriendelijke medewerkers toen ik de cam binnenbracht bij Nikon, dat er vanaf half september 3 ex medewerkers van de technische dienst van De Beukelaar onder contract komen van Nikon België zodat de service van de belgische toestellen nog sneller zal zijn in de toekomst

Het vertrouwen dat even wankelde na het verlies van de vertrouwde relatie met De Beukelaar is bij mij dan bij deze terug helemaal hersteld. (tja, niet elke camera zal misschien even makkelijk te herstellen zijn, maar ik mag zeker niet klagen)

Heb dezelfde ervaringen. Ook met één van de technici(Karel) gepraat die is overgekomen van Debeukelaer. Een zeer vriendelijke gast die goed zijn vak kent en mij bovendien méér dan geholpen heeft met een reparatie die eigenlijk niet meer onder garantie viel.
      Zou iedereen aanraden, indien mogelijk zelf zijn apparatuur binnen te doen. Dit kan veel narigheden voorkomen en geeft bovendien tijdwinst.

Groetjes,
      Pol.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Bij mij heeft een dikke drie weken geduurd tss het binnen doen in de winkel en terug gaan halen. Dus het valt eigenlijk nog mee want ze hadden 4 tot 6 weken gezegd.

Ik weet niet of de lens naar BXL of naar Parijs is geweest. Op de nota staat in ieder geval een adres in Parijs.
        BD0497BE : Nikon body + glas
        www.RudyVerrijt.info

Comment

Het AF mechanisme van mijn Nikkor 70-200 VR f/2.8 was stuk -----> bleek dus een fabrieksfoutje achteraf. Opgestuurd naar winkel van aankoop, daar toegekomen op 20 juni, vandaag 11 augustus eindelijk de lens weer thuis bezorgd gekregen. Reken dus maar uit . . . 52 dagen!!!! Meer dan 7 weken dus
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Heb je het S/N opgeschreven? Check eens of je wel dezelfde lens hebt teruggekregen. Als ze hem hebben ingeruild is die wachttijd niet verwonderlijk met de leveringsproblemen.

Maar 52 dagen is idd te lang.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fonzie
              Heb je het S/N opgeschreven? Check eens of je wel dezelfde lens hebt teruggekregen. Als ze hem hebben ingeruild is die wachttijd niet verwonderlijk met de leveringsproblemen.

Maar 52 dagen is idd te lang.
              Ik heb het serienummer niet genoteerd, wel de lens opgestuurd zonder statiefbeugel en zonnekap en zo is ze weer terug bezorgd ook.....
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 21kine
                Het AF mechanisme van mijn Nikkor 70-200 VR f/2.8 was stuk -----> bleek dus een fabrieksfoutje achteraf. Opgestuurd naar winkel van aankoop, daar toegekomen op 20 juni, vandaag 11 augustus eindelijk de lens weer thuis bezorgd gekregen. Reken dus maar uit . . . 52 dagen!!!! Meer dan 7 weken dus
                Dit is duidelijk een geval van een verborgen gebrek bij een nieuwe lens ! Ze zouden deze gewoon moeten vervangen hebben met een ander exemplaar.
                BD0497BE : Nikon body + glas
                www.RudyVerrijt.info

Comment

Eigenlijk wel maar ja, ik ben al blij dat alles weer perfect werkt, oh ja, de reparatiebon kwam van INCA

Comment

Kan je als partikulier zelf je spullen binnenbrengen bij de nieuwe Nikonhersteller in België?
                    Vroeger kon je dat bij De Beukelaer, en je was vrijsnel geholpen. (Bvb. de sensor reinigen gebeurde terwij je wachtte, was binnen de 5 minuten gedaan) Je kon er ook terecht voor andere herstellingen.
                    Kan dit nu nog en waar ergens?

Groetjes

Luc

Comment

Gisteren met mijn broer naar Nikon (Procirep) gereden om een defecte D70 binnen te brengen. Het onthaal leek erg onprofessioneel. De telefoniste en de receptioniste waren aan het bekvechten over het formaat van de klantennummers terwijl de klanten aan het wachten waren: 'Dit moet je toch al lang weten', 'Niemand legt mij hier iets uit', etc. Dit gaf alvast weinig vertrouwen.
                      De reparatietijd werd op 2 weken geschat. De toestellen vertrekken naar Frankrijk voor herstelling.

Adres: Bourgetlaan 50, 1130 Brussel (naast de Nato).

Oorspronkelijk geplaatst door lucvr
                      Kan je als partikulier zelf je spullen binnenbrengen bij de nieuwe Nikonhersteller in België?
                      Vroeger kon je dat bij De Beukelaer, en je was vrijsnel geholpen. (Bvb. de sensor reinigen gebeurde terwij je wachtte, was binnen de 5 minuten gedaan) Je kon er ook terecht voor andere herstellingen.
                      Kan dit nu nog en waar ergens?

Groetjes

Luc
                      Hans

http://www.schoendoos.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HansV
                        ... 'Dit moet je toch al lang weten', 'Niemand legt mij hier iets uit', etc.
                        Gelukkig moeten zij niet aan de toestellen werken

hesy.be
                        BD0319BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HansV
                          Gisteren met mijn broer naar Nikon (Procirep) gereden om een defecte D70 binnen te brengen. Het onthaal leek erg onprofessioneel. De telefoniste en de receptioniste waren aan het bekvechten over het formaat van de klantennummers terwijl de klanten aan het wachten waren: 'Dit moet je toch al lang weten', 'Niemand legt mij hier iets uit', etc. Dit gaf alvast weinig vertrouwen.
                          De reparatietijd werd op 2 weken geschat. De toestellen vertrekken naar Frankrijk voor herstelling.

Adres: Bourgetlaan 50, 1130 Brussel (naast de Nato).
                          Ik ben er ook zelf geweest in juli. Toen waren er een paar franse personeelsleden aanwezig wellicht om de zaak in goeie banen te leiden. Ik ben er in elk geval vriendelijk en correct onthaald. Heb overigens naar de technieker gevraagd en die kon mij wel zeer veel uitleg geven. Natuurlijk is alles afhankelijk van wat er aan het toestel mankeert. Bij mij was het omwille van de groene led en het overdragen van de lensinfo naar de body. Mijn toestel is zelfs ter plaatse gerepareerd geweest terwijl ik kon wachten(ongeveer 1 uur) en onder garantie.
                          Je ziet dus maar : het kan verkeren.

Groetjes,
                          Pol.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Hopelijk is jouw ervaring meer representatief voor wat we kunnen verwachten in de toekomst. De nieuwe situatie brengt waarschijnlijk nog wat spanningen teweeg bij het personeel. Ik ben (positief) benieuwd!

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens
                            Ik ben er ook zelf geweest in juli. Toen waren er een paar franse personeelsleden aanwezig wellicht om de zaak in goeie banen te leiden. Ik ben er in elk geval vriendelijk en correct onthaald. Heb overigens naar de technieker gevraagd en die kon mij wel zeer veel uitleg geven. Natuurlijk is alles afhankelijk van wat er aan het toestel mankeert. Bij mij was het omwille van de groene led en het overdragen van de lensinfo naar de body. Mijn toestel is zelfs ter plaatse gerepareerd geweest terwijl ik kon wachten(ongeveer 1 uur) en onder garantie.
                            Je ziet dus maar : het kan verkeren.

Groetjes,
                            Pol.
                            Hans

http://www.schoendoos.be

Comment

mijn fototoestel nikon d70 is al 3 maanden weg voor reparatie en nog steeds niet terug het toestel is binnen gebracht bij procirep belux

Comment

Working...
                              X