Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

snelle Nikon service

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: snelle Nikon service

Oorspronkelijk geplaatst door Willemen Eddy Bekijk bericht
    mijn fototoestel nikon d70 is al 3 maanden weg voor reparatie en nog steeds niet terug het toestel is binnen gebracht bij procirep belux
    Slechter kan dus wel niet.

groetjes,
    Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

mijn fototoestel nikon d70 is al 3 maanden weg voor reparatie en nog steeds niet terug het toestel is binnen gebracht bij procirep belux
      zou het kunnen dat de redenering is " hoe professioneler de apparatuur des te vlugger hersteld " misschien een lichte vorm van discriminatie?

ik zie het al voor me :
      zo van
      " hé , 'k heb hier nen d50 gelegd voor herstelling Gust, waarop Gust zegt das een amteurke die kan nog wel even wachten op z'n toestel " nu, ik ben zelf een amateurken hé misversta me niet a.u.b.

greets David
      vanolles

Comment

17/10 D70 binnengebracht voor BGLOD
        12/12 telefoontje gehad van Procirep dat em weer in orde is

maar wat moet ik nou met die D200 aanvangen

Comment

Mijn D200 dinsdagmiddag 5 december bij Procirep binnengebracht voor stof in de zoeker, vrijdagavond 8 december per koerier terug bij mij thuis afgeleverd.
          "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
          Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
          Uit: Apocrief

Comment

Nikon D 70s na acht maanden kapot, via Foka Rotterdam voor reparatie aangeboden.
            Is inmiddels al 8 weken weg, niemand weet hoelang het nog duurt.
            Ik heb vandaag Nikon gebeld, ze konden nu niets zeggen, maar misschien belt er morgen iemand terug. Het moet niet gekker worden dadelijk ligt de camera langer in reparatie als je hem hebt kunnen gebruiken.
            Ik kan niet anders zeggen dan
            Grt,
            Hexagon

Comment

Hexagon mijn d 70 is al 3 maanden weg en nog steeds niet terug. Als ik bel zeggen ze nog even geduld hebben. En Nederlands kennen ze ook niet denk ik want het is altijd in het Frans te doen .Maar mijn geduld geraakt op, van garantie en service gesproken. Voor mij geen Nikon meer

Comment

Hexagon mijn d 70 is al 3 maanden weg en nog steeds niet terug. Als ik bel zeggen ze nog even geduld hebben. En Nederlands kennen ze ook niet denk ik want het is altijd in het Frans te doen .Maar mijn geduld geraakt op, van garantie en service gesproken. Voor mij geen Nikon meer
                Dat Frans is inderdaad vervelend , ik had een defect aan mijn batterij grip voor mijn D200. Gelukkig heb ik hem maar 4,5 week moeten missen terwijl ze hadden gezegd dat het maar 3 weken ging duren. De rest van het verhaal ga ik besparen
                Ik vind de service van Nikon niet positief omwille hoe ik behandeld ben geweest daar ter plaatse en telefonisch, de wachttijd in mijn geval vind ik acceptabel .
                Nikon materiaal

Comment

[QUOTE=Visio;1073427]Op't einde van de warme zomerdagen kreeg ik problemen door vermoedelijk een vals contact in een van m'n body's .. en ja .. hij moest terug naar Nikon ... ik begon al direct schrik te krijgen door sommige cowboyverhalen naar aanleiding van de overgan van De Beukelaar naar Nikon Belux .. Maar minder dan twee weken later stond de herstelde cam terug aan mijn deur (samen met een meneerke dat uit zo een camionette van chronopost gestapt was)
                  Van de mensen die reeds tegenslag hebben gehad ivm service van Nikon (waaronder ik) zijn het geen "coboyverhalen" maar bittere waarheid hoor .

Comment

Nikon D 70s na acht maanden kapot, via Foka Rotterdam voor reparatie aangeboden.
                    Is inmiddels al 8 weken weg, niemand weet hoelang het nog duurt.
                    Ik heb vandaag Nikon gebeld, ze konden nu niets zeggen, maar misschien belt er morgen iemand terug. Het moet niet gekker worden dadelijk ligt de camera langer in reparatie als je hem hebt kunnen gebruiken.
                    Ik kan niet anders zeggen dan
                    Vervolg
                    Tot mijn grote verbazing werd ik na een half uur teruggebeld.
                    Na het opgeven van het reparatienummer, kreeg ik te horen dat de camera de volgende dag gerepareerd werd, en…. dat ik hem zeker over twee dagen in huis zou hebben.
                    Inderdaad kreeg ik Vrijdag een telefoontje dat ik de camera kon ophalen.
                    Ben inmiddels in het bezit van de camera, nu nog even testen.
                    Bij elkaar ben ik de camera 8 weken en drie dagen kwijt geweest.
                    Lang leven de service en garantie
                    Grt,
                    Hexagon

Comment

Working...
                    X