Ik heb me een hele tijd blind gestaard op Nikon, maar omdat ik nog wat tijd heb met de aanschaf, ben ik eens iets verder om me heen gaan kijken. Ik zie bijvoorbeeld ook Pentax voorbij komen. Ik heb deze in eerste instantie aan de kant gezet omdat die geen AF Assist light heeft. De Pentaxen maken hiervoor gebruik van de ingebouwde flitser, wat toch meer aandacht trekt tijdens het fotograferen.
Nu heb ik eens wat specs gelezen van de K100 en K110 en ik moet zeggen dat me dat toch niet tegenvalt. Wellicht een serieuze concurrent voor mijn aanschaf naast de Nikon D50. Ik weet dat er weinig tot geen mensen zijn die ervaring hebben met deze 2 toestellen, maar volgens mij verschillen ze niet zo heel veel met de recente DSLR's van Pentax. Ook met betrekking tot de te gebruiken objectieven ben ik zeer benieuwd.
Wie kan dus iets (goed of slecht) schrijven over de volgende camera's en hun accessoires.
Pentax K100/110
Pentax is DL/S/enz
Groeten,
Mischa
Nu heb ik eens wat specs gelezen van de K100 en K110 en ik moet zeggen dat me dat toch niet tegenvalt. Wellicht een serieuze concurrent voor mijn aanschaf naast de Nikon D50. Ik weet dat er weinig tot geen mensen zijn die ervaring hebben met deze 2 toestellen, maar volgens mij verschillen ze niet zo heel veel met de recente DSLR's van Pentax. Ook met betrekking tot de te gebruiken objectieven ben ik zeer benieuwd.
Wie kan dus iets (goed of slecht) schrijven over de volgende camera's en hun accessoires.
Pentax K100/110
Pentax is DL/S/enz
Groeten,
Mischa
Comment