Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

s602Zoom half beeld

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• s602Zoom half beeld

Sinds een paar jaar werk ik al met dit toestel en ik ben er heel content van.
    Maar sinds gisteren heb ik het probleem dat ik maar de helft van een foto zie.
    Als je via het LCD scherm kijkt zie je gewoon de linkerhelft want de rechterhelft is zwart en schokel je het LCD scherm uit en kijk je via de zoeker ja dan heb je net hetzelfde probleem. Ook als je dan een foto neemt ja dan heb je maar een halve foto hé juist de linkerkant is goed. Heeft iemand van jullie hier een verklaring voor?

Groeten Levi

Re: s602Zoom half beeld

En wat zie je op de PC? Dan kan je nagaan of je display ofwel je sensor of beeldverwerking kapot is. Maar als 2 verschillende displays, achterop en in de zoeker, het zelfde beeld geven, denk ik dat de sensor of iets in de beeldverwerking de geest heeft gegeven.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Als ik een foto neem en ik zet hem op de pc krijg ik hetzelfde als wat ik op het LCD scherm zie.
      De helft is goed en de rechterhelft is gewoon zwart dus ik krijg maar nen halve fote meer genomen.

Comment

ja zal een halve sensor moeten laten herstellen
        misschien aan deze man eens raad vragen
        Last edited by Fabbe; 16 augustus 2006, 09:52.

Comment

Working...
        X