Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon powershot a520

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• canon powershot a520

hoi

als ik probeer fotos ih donker te maken met een lange sluiterstijd, vb 15', dan is het resultaat altijd korrelig. ook al staat de camera stil, en fotografeer ik een stilleven. het is nooit scherp, en het geheel is korrelig. ligt dit aan de camera, ontbreken van filter, ?

gr

Re: canon powershot a520

Mss staat je iso op automatisch en gooit hij deze steeds richting 400-800, wat de ruis veroorzaaakt

gebruik je statief?

grtz
    Mijn werkjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodro
      Mss staat je iso op automatisch en gooit hij deze steeds richting 400-800, wat de ruis veroorzaaakt

gebruik je statief?

grtz
      op ISO100 zetten en dan nog eens proberen.. moet wel beter zijn dan...

ev voorbeeld online zetten....?
      -=- Light is the key...

Comment

Hoi,

ik gebruik voor mijn laatste een statief. Ik stel iso zelf in, en met dit toestel kan ik slechts 50/100/200/400. Ik zet eens een vbtje, maar het is zeer lelijk eigenlijk. Als je het weg wil, weet je me te vinden.

groeten

15sec, F 2.6. iso vind ik niet terug.
        Last edited by ilia_82; 5 augustus 2006, 19:59.

Comment

Als je iso niet kan vinden wil dat zeggen dat je op auto-iso staat. Dat zou de reden van de ruis kunnen zijn. Iso dus op 50 zetten en dan nog eens proberen. Maar misschien ga je toch nog veel ruis hebben want de duur van de exposure gaat daar ook wel een invloed op hebben.

Comment

Hoi

Ik kan mn iso wel instellen hoor. maar als de foto op mn pc staat zie ik het niet meer, de andere instellingen wel. bedaznkt voor de tip.
            Maar er zijn toch heel heldere avond/nachtfotos ook? ligt dat dan aan filters of aan hele kleine iso icm met langere sluiterstijd? ...

gr.

Comment

Working...
            X