Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon powershot A620 problemen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Canon powershot A620 problemen.

    Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

    hier staan pics getrokken.Graag jullie mening erover.
    Sommige vallen wel kleiner uit dan andere.

    Comment


    • #62
      Re: Canon powershot A620 problemen.

      Technisch is hier toch niks mis mee? Belichting lijkt me ok te zijn maar het was ook buiten en daar had je geen problemen zei je...
      Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

      Comment


      • #63
        Re: Canon powershot A620 problemen.

        Niet meer comments nee?

        Comment


        • #64
          Re: Canon powershot A620 problemen.

          Vreemd, ik heb de A620. Ben hier uiterst tevreden over. Het toestel maakt prachtige opnames. Ook binnen! Ik zou hierover een klacht bij Canon maken. Ze moeten het toestel dan onderzoeken.
          "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
          Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
          Uit: Apocrief

          Comment


          • #65
            Re: Canon powershot A620 problemen.

            Met de foto's op de site is niets mis, wat ik zo kan zien.
            Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
            --------

            Comment


            • #66
              Re: Canon powershot A620 problemen.

              Als je deze foto's te donker vind zal je scherm niet goed staan. Investeer 89 euro in een colorimeter (Pantone Huey, google daar maar eens op) om je scherm hardwarematig correct in te stellen...
              Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

              Comment


              • #67
                Re: Canon powershot A620 problemen.

                Oorspronkelijk geplaatst door Ballistic
                Vreemd, ik heb de A620. Ben hier uiterst tevreden over. Het toestel maakt prachtige opnames. Ook binnen! Ik zou hierover een klacht bij Canon maken. Ze moeten het toestel dan onderzoeken.
                Heb je is geen voorbeeld?En misschien een kort beschrijf op welke instellingen deze is getrokken enzo.
                En het toestel is online aangekocht,en niet bij een fotozaak ofzo.
                Heb uiteraard wel 2j garantie en geen nl handleiding in boekvorm,wel op cd-rom(maar klees niet graag )

                Comment


                • #68
                  Re: Canon powershot A620 problemen.

                  Waarom plaats je eens geen binnenfotos die je zelf genomen hebt?
                  Zo kunnen de meer ervaren members hier hun gedacht er eens over zeggen.
                  Een simpele Canon Powershot A530, maar ben er tevrèè mee ;-)

                  Comment


                  • #69
                    Re: Canon powershot A620 problemen.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Gunter R
                    Waarom plaats je eens geen binnenfotos die je zelf genomen hebt?
                    Zo kunnen de meer ervaren members hier hun gedacht er eens over zeggen.
                    Heb ik gedaan en wordt wegens te groot verwijderd dus....

                    @gunter : Hen je nog maar weinig op msn gezien.

                    Comment


                    • #70
                      Re: Canon powershot A620 problemen.

                      Je zou ook een link naar de grote foto's kunnen geven en een verkleinde foto (die aan de forumregels voldoet) hier laten zien.
                      Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                      --------

                      Comment


                      • #71
                        Re: Canon powershot A620 problemen.

                        Oorspronkelijk geplaatst door vanhool
                        @gunter : Hen je nog maar weinig op msn gezien.

                        De keren dat ik op MSN kom zijn makkelijk te tellen hoor.
                        Maar ik zal morgenavond (vrijdag) hem nog eens openzwieren
                        Een simpele Canon Powershot A530, maar ben er tevrèè mee ;-)

                        Comment


                        • #72
                          Re: Canon powershot A620 problemen.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Gunter R
                          Waarom plaats je eens geen binnenfotos die je zelf genomen hebt?
                          Zo kunnen de meer ervaren members hier hun gedacht er eens over zeggen.

                          Viola:

                          [img=http://img247.imageshack.us/img247/9909/img092918xl.th.jpg]

                          Zou nu ook graag van de persoon die binnen foto's al heeft getrokken binnen,een reaktie van willen zien.

                          Comment


                          • #73
                            Re: Canon powershot A620 problemen.

                            Ik denk dat dit vooral komt omdat poussy op een wit dekentje ligt. Dat reflecteerd de flits en het ligt dicht bij dus de flits zal zich instellen zodat dat dekentje goed belicht is. Dit is echter voor de donkere, verder afgelegen achtergrond te zwak.

                            Heb ook een beetje in de Exif gekeken.
                            Belichtingstijd: 1/8 s
                            Diafragma: 2.8
                            Iso is niet opgegeven maar wel nightscene, dus zal iets van een 400 zijn vermoed ik.
                            Dat moet daar bijna stikkedonker zijn geweest!!!
                            De pupillen van de poes staan ook helemaal open.

                            Ik denk gewoon dat je je camera gewoon naar de grenzen van zijn kunnen drijft, toch zeker wat de build in flash betreft. Als je een externe flits hebt, die je wat kunt bouncen tegen de plafond, dan zal deze opname reeds een stuk gelijkmatiger belicht zijn.
                            Waarschijnlijk zul je ook al betere resultaten hebben door een donkerder dekentje te gebruiken ipv een wit.

                            Hubert
                            Hubert

                            Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                            Comment


                            • #74
                              Re: Canon powershot A620 problemen.

                              Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
                              Ik denk dat dit vooral komt omdat poussy op een wit dekentje ligt. Dat reflecteerd de flits en het ligt dicht bij dus de flits zal zich instellen zodat dat dekentje goed belicht is. Dit is echter voor de donkere, verder afgelegen achtergrond te zwak.

                              Heb ook een beetje in de Exif gekeken.
                              Belichtingstijd: 1/8 s
                              Diafragma: 2.8
                              Iso is niet opgegeven maar wel nightscene, dus zal iets van een 400 zijn vermoed ik.
                              Dat moet daar bijna stikkedonker zijn geweest!!!
                              De pupillen van de poes staan ook helemaal open.

                              Ik denk gewoon dat je je camera gewoon naar de grenzen van zijn kunnen drijft, toch zeker wat de build in flash betreft. Als je een externe flits hebt, die je wat kunt bouncen tegen de plafond, dan zal deze opname reeds een stuk gelijkmatiger belicht zijn.
                              Waarschijnlijk zul je ook al betere resultaten hebben door een donkerder dekentje te gebruiken ipv een wit.

                              Hubert
                              Kheb die foto getrokken me 1 van de instellingen van de camera,en nachtscene is daar nu bij dus ja...

                              Comment


                              • #75
                                Re: Canon powershot A620 problemen.

                                Probeer eens in manuele mode hetzelfde beeld te nemen en stel je camera in op F2.8 en een halve seconde belichtingstijd... Je achtergrond zal al veel helderder zijn maar je moet je camera wel zo stil mogelijk houden.

                                Andere mogelijkheid is om ISO400 te gebruiken maar dan zal de beeldkwaliteit verminderen (ruis en minder dynamisch bereik).
                                Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

                                Comment

                                Working...
                                X