Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

info

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• info

Dag iedereen,
    ik ben nieuw op dit forum en vroeg me soms af als iemand info kan geven over Camera's en dergelijken,wat er belangrijk is enzo.
    ik wil namelijk fotografie als hobbie opnemen,maar weet niet echt veel hierover
    bij voorbaat dank

Re: info

Nogal een zeer algemene vraag...

Zoals op alle forums... Doe eerst eens een search...
    Massas informatie, ben je wel even mee zoet.

Groeten
    JO
    Canon 5DMkII + Canon 30D(te koop) + efs 10-22(te koop) + ef 17-40L + ef 50 f1.8 II + ef 85mm 1.2L MII + tamron 28-75/2.8 xr di + ef 70-200L 2.8 + sigma ef-500 dg super(te koop) + 1.4 II canon converter + canon 580 II

Comment

In de bovenste menubalk staat een onderdeel "tips", genoeg voor heel veel regenachtige dagen lectuur. Bij "Links" vind je nog een rubriekje "Tutorials".
      Ik stel voor dat je in beide wat begint te grasduinen en dan eens terugkomt met meer gerichte vragen. Om de vraag die je hier stelt te beantwoorden is zelfs een verlengd weekend te kort
      fotosite

Comment

Mss beginnen met je af te vragen:
        Wat is mijn budget,welk soort fotografie,hoever wil ik hier in gaan qua kwaliteit,enz
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Ik zou gewoon starten met dagelijks hier het forum te bezoeken en te lezen , lezen en nog eens lezen. Je leert gewoonweg elke dag bij. Althans zo heb ik het gedaan en doe ik het nog steeds.
          Stilletjesaan ga je dan beslissen om een toestel aan te schaffen naargelang van je wensen en budget. Als je zo ver bent ga je je waarschijnlijk stilletjesaan meer interesseren in een bepaald gebied van de fotografie (bijv macrofotografie)...en ja , zo blijf je wel bezig hoor.

Grt,
          JanMetDePet
          Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

Comment

Alweer iemand die ik zou adviseren zelf eerst eens ergens wat energie in te steken alvorens dat van andere mensen te verwachten!!!!!

Ik heb destijds als newbee in de bibliotheek het 1e en 2e fotoboek van Dick Boer doorgelezen voordat ik mijn eerste 50 euro uitgaf aan apparatuur.

Ik heb ECHT moeite met van die mensen die in 30 seconden een paar onnozele vragen verzinnen om vervolgens te verwachten dat forum-leden zich de blaren gaantypen om allerlei antwoorden te verzinnen.
            Kortom: dit soort vragen krijgt van mij voortaan de korte reactie:
            EERST ZELF WAT DOEN!
            Last edited by Macroshopper; 28 mei 2006, 04:43.
            Sony en Olympus
            Fotoseries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart
              Ik heb ECHT moeite met van die mensen die in 30 seconden een paar onnozele vragen verzinnen om vervolgens te verwachten dat forum-leden zich de blaren gaantypen om allerlei antwoorden te verzinnen.
              Ik wil iets vervoeren, koop ik best een kruiwagen of een oplegger?
              (grapje)
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Working...
              X