Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Canon 30D & 20D & 10D topic

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De Canon 30D & 20D & 10D topic

    Ik heb al paar topics gezien over specifieke camera's zoals van de Canon Eos 1D Mark II en Nikon D2x. Maar naar mijn weten is er nog geen van de 30D. Dus bij deze is er wel een. Dus zou iedereen met een 30D laat dit maar weten dan zet ik je op de lijst. Dan kunnen we samen over alles wat met de 30D te maken heeft bespreken binnen deze topic

    Op verzoek van mensen is dit ook een topic voor mensen met een 20D en een 10D.

    Actuele informatie is in volgend topic terug te vinden: http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=141387


    Je mag je altijd nog aanmelden Het kan altijd voorkomen dat u zich heeft opgegeven, maar niet in de lijst staat. Dit kan zijn dat ik de lijst nog niet heb bijgewerkt of dat ik u per ongeluk over het hoofd heb gezien.
    Last edited by peter; 28 december 2006, 20:38. Reden: Verwijzing naar nieuw topic

  • #2
    Re: De Canon 30D topic

    Goed idee Ik ben nog een groentje en zit dus met een pak vragen

    Comment


    • #3
      Re: De Canon 30D topic

      Ok ik doe ook mee,dan moeten er niet te veel topic's gestart worden over de 30D en kan alles misschien in één topic.
      mvg FrançoisVM
      Canon 7D

      Comment


      • #4
        Re: De Canon 30D topic

        Ok,ik doe ook mee ,juist ge update van een 300D naar 30D,.,nu met twee body's op stap.

        Comment


        • #5
          Re: De Canon 30D topic

          We beginnen al een groepje te vormen . Ik moet even nog wachten met de camera. Maar ik kan niet wachten tot dat de fotozaak/fotoboer me opbeld. Want ik wil is gaan foto's maken met de 30D. Tot die tijd fotografeer ik met mn PowerShot G3.

          Comment


          • #6
            Re: De Canon 30D topic

            Oorspronkelijk geplaatst door grisjos
            Ok,ik doe ook mee ,juist ge update van een 300D naar 30D,.,nu met twee body's op stap.
            Allé, noemt ge dat een update. Wij met Nikon gaan van 70 naar 200 en jullie gaan van 300 naar 30.

            Succes met jullie draad.

            Hubert
            Hubert

            Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

            Comment


            • #7
              Re: De Canon 30D topic

              Ik heb ook een 30D die op mij staat te wachten, maar moet nog een beetje wachten op de lens die ik er bij wil (17-55).Dus voorlopig nog fotokes trekken met mijn eos 500N, Ik hoop dus ook dat ze elk moment bellen
              Canon 30D - EFS 17-55mm f/2.8 IS USM

              Comment


              • #8
                Re: De Canon 30D topic

                Bedankt Hubert voor uw succes wensen aan ons.

                Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
                Allé, noemt ge dat een update. Wij met Nikon gaan van 70 naar 200 en jullie gaan van 300 naar 30.

                Succes met jullie draad.

                Hubert
                Last edited by bezoeker; 3 mei 2006, 08:54.

                Comment


                • #9
                  Re: De Canon 30D topic

                  Maar ik zet u al op de lijst. Ook al moet u wachten net als ik, maar laat maar weten als u hem hebt.
                  Oorspronkelijk geplaatst door jippen
                  Ik heb ook een 30D die op mij staat te wachten, maar moet nog een beetje wachten op de lens die ik er bij wil (17-55).Dus voorlopig nog fotokes trekken met mijn eos 500N, Ik hoop dus ook dat ze elk moment bellen

                  Comment


                  • #10
                    Re: De Canon 30D topic

                    Oorspronkelijk geplaatst door rsgvv
                    Bedankt Hubert voor uw succes wensen aan ons. Maar de 30D presteerd bij hoge gevoeligheden beter dan uw D200. Zie de test van Sugar.
                    http://www.belgiumdigital.com/bespre.../articleid/193
                    Ja maar deze topic moet niet dienen om andere merken af te keuren hé,want anders doe ik al niet meer mee zenne.
                    Want als ik nog geen lenzen moest hebben van Canon,kon het nu even goed een Nikon geworden zijn.....ik ben een niet fanatiek Canon bezitter.
                    Last edited by Cois; 2 mei 2006, 19:23.
                    mvg FrançoisVM
                    Canon 7D

                    Comment


                    • #11
                      Re: De Canon 30D topic

                      Nee, dat is mijn bedoeling niet. Ik wil gewoon dat we over het toestel kunnen hebben. De gebreken en goede punten. En Tips aan elkaar over de instellingen

                      Comment


                      • #12
                        Re: De Canon 30D topic

                        Oorspronkelijk geplaatst door rsgvv
                        Nee, dat is mijn bedoeling niet. Ik wil gewoon dat we over het toestel kunnen hebben. De gebreken en goede punten. En Tips aan elkaar over de instellingen
                        Ok....
                        mvg FrançoisVM
                        Canon 7D

                        Comment


                        • #13
                          Re: De Canon 30D topic

                          Feitelijk ( zoals reeds gezegd ) is er niet veel verschil als met mijn vorige 20D.
                          Is het nu een gedacht of niet,maar de 30D is precies nog ietjes sneller in scherp stellen als de 20D.....
                          En dan die 1/3 steps ISO instellingen vind ik persoonlijk het voornaamste plus punt tegenover vroeger.
                          Daar zijn nog andere punten,maar die moet ik zelf nog ontdekken.
                          mvg FrançoisVM
                          Canon 7D

                          Comment


                          • #14
                            Re: De Canon 30D topic

                            oke, ik doe ook mee. heb men 30D net 2 weken. overgestapt van een analoge canon naar deze digitale.
                            ik scande al men negatieven in wat wel een hoop werk was vergeleken met nu. maar het is toch ook wel weer een grote overgang. weet wel dat de functies bestaan, maar waar zitten ze weer op dit nieuwe toestel .....
                            zit regelmatig aan het verkeerde wieltje te draaien of vergeet een bepaalde instelling na de foto te verwijderen. maar het is zo gemakkelijk op een digitale alles uit te testen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: De Canon 30D topic

                              Join the team also

                              Comment

                              Working...
                              X