Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slechte service ETBASS...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Slechte service ETBASS...

Oorspronkelijk geplaatst door appelmooz
    welke fotograaf is er opgeleid om zoiets te doen ? ik denk ook dat de meesten het risico niet willen nemen op kapotte sensors.... en ik geef hen geen ongelijk.
    Als je toestellen verkoopt, is het mijn inziens toch een minimum vereiste dat je een sensor kunt reinigen. Wat kunnen die mannen dan eigenlijk wel, behalve centen opstrijken ? Ze kunnen het toch leren, we moeten het nu zelf wel doen. Ik ben beschaamd in hun plaats...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict
      Als je toestellen verkoopt, is het mijn inziens toch een minimum vereiste dat je een sensor kunt reinigen. Wat kunnen die mannen dan eigenlijk wel, behalve centen opstrijken ? Ze kunnen het toch leren, we moeten het nu zelf wel doen. Ik ben beschaamd in hun plaats...
      je, en vraag ze niet te veel of ze worden ambetant... en als je een antwoord krijgt... ... ze willen liever snel verkopen...
      -=- Light is the key...

Comment

antwoord gekregen van etbass en ze willen herstelling doen, maar terug in de "wachtrij" komen van 3 weken of meer wil ik niet...
        Dus mail terug....
        -=- Light is the key...

Comment

Ahum, goed hé, zo'n toestel dat in België is gekocht.
          Topservice.
          Ben al verwonderd dat ze de "cleaning" bij Etbass doen, en dat ie niet terug naar Japan moet.

Mijn toestel is na een defect binnen geweest bij Top-Foto en na een week was het terug. Perfect hersteld + sensor ultrbright * * *
          Het toestel was zo vlug terug dat ik het zelfs iets later ben gaan halen. ( had er eerlijk gezegd niet op gerekend ).
          Ik weet waar kopen hoor.
          Dit is zeker geen leedvermaak, maar pure ondervinding. ( ook door scha en schande )

Hopelijk komt alles in orde.
          Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

IK ben sowieso verwonderd over de hele d70 camera,ik lees overal dat het een goede camera is maar de laatste tijd lees ik alleen maar problemen,of heb ik dit nou mis.
            En als de service niet goed is moet je dan wel zo,n camera kopen???

Comment

3 weken hoor ik hier ...

Bij mij heeft het herstel van mijn nieuwe 20D ( ik had 'm toen pas 2 maanden ) 6 WEKEN ( !!! ) geduurd !

Toen ik mailde hoelang herstellingen tijdens de garantieperiode duurden kreeg ik als antwoord : '10-15 werkdagen'. Mijn toestel was toen al 6 weken bij hen...

Reactie van Etbass :
              "Omdat het erg druk is op die afdeling waar de professionele toestellen worden gerepareerd. Dus alles werd om de beurt behandeld, op zo'n eerlijk mogelijke manier."

EERLIJK ??? Bedrog noem ik dat !!!

Weet iemand wat de wettelijke herstellingstermijn tijdens de garantieperiode eigenlijk is ?
              Kan hier iets tegen ondernomen worden ?

Comment

Heb vandaag men CPS behandeling gekregen...

Een minuscuul stofje (1) zat tussen sensor en filter. Dit hebben ze niet in orde gekregen... Dus na wat aandringen, hebben ze toch de sensor helemaal vervangen... (eerste plaatselijke tests, met laptop, etc... zijn op eerste zicht ok), sensor reinigen kunnen ze echt wel niet hoor... En de controle testen die ze uitvoeren of dat de sensor proper is of niet... triestig,... ze printen de foto gewoon af op A4. Hoe kun je dat nu controleren??? maar ja... (Wat je zelf doet, doe meestal beter hé)

Volgende dagen nog eens rustig testen... (De plaats tussen filter en sensor moet voor mij 100% stofvrij zijn...) Daar kan normaal geen stof komen omdat dat dichtgeplakt is. (de rand)

Dus, hopelijk de laatste keer dat ik naar ginder heb moeten gaan... (zal van de testen afhangen)

en dat kleine minuscuul stofje zat er al van bij de aankoop...

Lesley.
                -=- Light is the key...

Comment

Working...
                X