Hey, ik zou graag een digitale camera kopen en ik hoop op dit forum betere antwoorden te krijgen dan op sommige internetverkoopsites.
Wat ik dus wil doen: 1) Gewone, dagelijkse foto's nemen
2) optische zoom min. 3x
3) Graag zou ik filmkes maken met toch redelijke kwaliteit.
Nu, ik denk dat ik dus een gewone simpele digitale camera van +-300 euro kan aanschaffen+ ev. geheugenstick van 1GB ofzo.
Is dit mogelijk, of moet ik daarvoor een betere batterij aanschaffen dan een gewone "Li-Ion Accu-batterij".
En, geeft "filmspecificaties 640 x 480 met 30 fps" een deftige beeldkwaliteit( voor beelden dichtbij, veraf).
En, hoeveel uur, min? video kan ik opnemen met memorystick van 1 gig?
Nu, weet iemand een link waar ik zo'n machine kan aanschaffen (alle vergelijkingssites op inet zijn me iets te weinigzeggend)
Max. prijs 500 euro
Merci op voorhand,
Greetz
Wat ik dus wil doen: 1) Gewone, dagelijkse foto's nemen
2) optische zoom min. 3x
3) Graag zou ik filmkes maken met toch redelijke kwaliteit.
Nu, ik denk dat ik dus een gewone simpele digitale camera van +-300 euro kan aanschaffen+ ev. geheugenstick van 1GB ofzo.
Is dit mogelijk, of moet ik daarvoor een betere batterij aanschaffen dan een gewone "Li-Ion Accu-batterij".
En, geeft "filmspecificaties 640 x 480 met 30 fps" een deftige beeldkwaliteit( voor beelden dichtbij, veraf).
En, hoeveel uur, min? video kan ik opnemen met memorystick van 1 gig?
Nu, weet iemand een link waar ik zo'n machine kan aanschaffen (alle vergelijkingssites op inet zijn me iets te weinigzeggend)
Max. prijs 500 euro
Merci op voorhand,
Greetz
Comment