Re: Vergelijk 5D/D200/30D
Fullator,
de reden waarom de meeste merken zoveel reclame maken is erg eenvoudig: consumenten worden, zonder het te weten, erg beïnvloed door de reclame. Dit soort aankopen zijn erg subjectief, een auto is daar een mooi voorbeeld van. Mensen passen dan daarna dun criteria aan om hun keuze te kunnen justificiëren
Veel mensen denken dat al die reclame onzin is, maar er is een reden waarom sommige bedrijven tot meer dan 30% van hun omzet besteden in reclame : reclame doet verkopen
sugar
Oorspronkelijk geplaatst door Fullator
de reden waarom de meeste merken zoveel reclame maken is erg eenvoudig: consumenten worden, zonder het te weten, erg beïnvloed door de reclame. Dit soort aankopen zijn erg subjectief, een auto is daar een mooi voorbeeld van. Mensen passen dan daarna dun criteria aan om hun keuze te kunnen justificiëren
Veel mensen denken dat al die reclame onzin is, maar er is een reden waarom sommige bedrijven tot meer dan 30% van hun omzet besteden in reclame : reclame doet verkopen
sugar
Comment