Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe aanbieding in ALDI

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Waarom is een BMW duurder dan een Lada ?
    Waarom is Calvin Klein duurder dan JBC ?
    Waarom is een Chateauneuf-du-Pape duurder dan een Rose d'Anjou ?
    Waarom zijn alle 4 MP cameras duurder dan de Aldi-4MP camera ?

Al die vragen. Ik word er zot van

Feit is dat, als de Aldi-camera zou voldoen aan de huidige standaardnormen van elke 4 MP camera, hij niet aan halve prijs zou 'gedumpt' worden. Alles heeft zijn prijs.

Volgens mij is het bijgeleverde zakje, het beste onderdeel in de doos. Echte topkwaliteit.

Comment

Wie vandaag wil starten met digitale fotografie heeft hier de gelegenheid om enkele dingen uit te testen aan een betaalbare prijs. Trek de prijs van een 128mb CF en deze van de lader met 4GP's van de prijs van de camera en voor minder dan 300€ kan je alles uitproberen. Zijn de resultaten niet volgens je verwachtingen of blijkt digitale fotografie niets voor jou te zijn dan breng je het spul gewoon terug. Kostprijs is dan nul, wie geeft je gelijke test mogelijkheden
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Groot gelijk Lazy Charles.

Als je het van een andere hoek bekijkt, kan dit wel eens positief uitdraaien voor de detail-handel. Dit is de ideale gelegenheid om een (voor)proefje te krijgen van de digitale fotografie.
        Diegene die niet tevreden zullen zijn van de kwaliteit en mogelijkheden van deze digicam zullen automatisch moeten overstappen naar een "gekend" merk, dat enkel te krijgen is bij de detail-handel, maw op langere termijn kan dit wel eens positief uitdraaien voor hen en voor ons (mooie foto's )

Comment

...
          Dus vraag ik me af waarom ik terug zoveel geld meer zou geven aan een kwaliteitsmerk,als die na een korte periode ( 3 jaar) ook al zo veel van hun pluimen laten.

...

Dit gezegd zijnde, deins ik er nog steeds voor terug om weer 700-800 Euro aan een camera te hangen die na 3 jaar onbruikbaar wordt...

Mijn vader gebruikt nog altijd met veel plezier de PowerShot Pro 70 die ik in 1999 kocht (een prehistorisch jaar in de annalen van de digitale fotografie). Kostte toen 60.000 BEF en de camera werkt nog perfect ondanks intensief gebruik. De PowerShot Pro 70 is uiteraard niet te vergelijken met mijn huidige D60 maar de kwaliteit is ondanks zijn 1,6 megapixels beter dan die van een aantal 2 megapixelcamera's die thans op de markt zijn.

Frank Vandenberghe

Comment

Voor wie hem nog niet heeft : hij is vanaf 4 december in Duitsland te koop, en dan nog eens 20 euro goedkoper ! Eindelijk kunnen de Limburgers ook eens profiteren ...

Comment

Working...
            X