Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe aanbieding in ALDI

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Ah, waarom zoveel drukte, koop gewoon die handel en test het zelf uit.
    Van de Aldi website:

Waar we op geen frank kijken:
    WANNEER HET OM DE KWALITEIT GAAT! Natuurlijk laten we geen kans voorbijgaan om onze prijs-kwaliteitverhouding te verbeteren. Slechts in één geval sluiten wij geen compromis; wanneer voor een lagere inkoopprijs aan kwaliteit moet worden ingeboet. Lage prijzen ten koste van de kwaliteit zijn bij ons geen verdienste. Opdat niemand er ook maar zou aan denken dat dergelijke uitspraken wel mooi in de oren klinken maar daarom nog niet kloppen, staven wij onze kwaliteitsaanspraak met de grootst mogelijke garantie: valt het product niet in de smaak bij de klant, dan brengt hij het gewoon terug. Dit ene argument volstaat: "Ik ben niet tevreden over het product!". Hij krijgt dan onmiddellijk zonder enige discussie de koopprijs terugbetaald.
    Test het voor jezelf, en breng die handel terug als het rommel mocht blijken te zijn.
    (Als iedereen dit doet zal Aldi in de toekomst er wel voor opletten om terug rommel op de markt te brengen.)

Comment

Originally posted by zerocool
      Ah, waarom zoveel drukte, koop gewoon die handel en test het zelf uit.
      Van de Aldi website:

WANNEER HET OM DE KWALITEIT GAAT! Natuurlijk laten we geen kans voorbijgaan om onze prijs-kwaliteitverhouding te verbeteren. Slechts in één geval sluiten wij geen compromis; wanneer voor een lagere inkoopprijs aan kwaliteit moet worden ingeboet. Lage prijzen ten koste van de kwaliteit zijn bij ons geen verdienste. Opdat niemand er ook maar zou aan denken dat dergelijke uitspraken wel mooi in de oren klinken maar daarom nog niet kloppen, staven wij onze kwaliteitsaanspraak met de grootst mogelijke garantie: valt het product niet in de smaak bij de klant, dan brengt hij het gewoon terug. Dit ene argument volstaat: "Ik ben niet tevreden over het product!". Hij krijgt dan onmiddellijk zonder enige discussie de koopprijs terugbetaald.
      Test het voor jezelf, en breng die handel terug als het rommel mocht blijken te zijn.
      (Als iedereen dit doet zal Aldi in de toekomst er wel voor opletten om terug rommel op de markt te brengen.)

Idd, in de Aldi mag je gewoon alles terugbrengen.

Comment

Als ik overal de reacties lees van de Aldi kamera (Medion) zit ik wat met gemende gevoelens.60% vindt dit een goede keuze prijs / kwaliteit 40% vindt dit een waardeloze investering. Als ik meneer Otto moet geloven is aan deze kamera niks goed aan en beweerd dat er betere kameras zijn voor dat zelfde geld. Ik dacht ook dat meneer Otto een winkel uitbaat in fototoestellen. Dan is mijn vraag welke kamera kunt u mij leveren aan dezelde prijs van 369 € inclusief een geheugenkaart van 128 MB 2x optische zoom die een betere kwaliteit heeft dan de Medion. Persoonlijk denk ik geen enkele want bv.een olympus C220 van 2,1 Miljoen pixels 2x optische zoom kost hier in belgie al rond de 390 € en daar is nog maar 8MB geheugenkaart bij. Bij onze duitse vrienden zou dit nog kunnen lukken want daar betaal je voor de olympus c220 maar 269€. Het verschil lijkt mij meer dan die paar % BTW.

Comment

Originally posted by mabos
          Als ik overal de reacties lees van de Aldi kamera (Medion) zit ik wat met gemende gevoelens.60% vindt dit een goede keuze prijs / kwaliteit 40% vindt dit een waardeloze investering. Als ik meneer Otto moet geloven is aan deze kamera niks goed aan en beweerd dat er betere kameras zijn voor dat zelfde geld. Ik dacht ook dat meneer Otto een winkel uitbaat in fototoestellen. Dan is mijn vraag welke kamera kunt u mij leveren aan dezelde prijs van 369 € inclusief een geheugenkaart van 128 MB 2x optische zoom die een betere kwaliteit heeft dan de Medion. Persoonlijk denk ik geen enkele want bv.een olympus C220 van 2,1 Miljoen pixels 2x optische zoom kost hier in belgie al rond de 390 € en daar is nog maar 8MB geheugenkaart bij. Bij onze duitse vrienden zou dit nog kunnen lukken want daar betaal je voor de olympus c220 maar 269€. Het verschil lijkt mij meer dan die paar % BTW.
          Het beste is iedereen, gaat naar de Aldi, en test de camera. Iedereen heeft een persoonlijke mening. Je kunt zonder opgave van reden de camera weer terug brengen en je krijgt direct het geld terug. Wel de kassabon bewaren en verpakking netjes openen. Ik heb niet gezegd dat de kamera slecht is, alleen dat je voor dat geld een betere koop doet.
          De meeste digitale liefhebbers kopen nu nieuwe camera's en verkopen hun gebruikte. En een gebruikte Opel, Audi, VW van een jaartje zijn een flink stuk goedkoper. En die stuntprijs kan de FNAC of Actionshop ook maken, daar er zowie zo nog genoeg voorraad ligt. En staar je niet dood op de 4 Megapixels, want met een A40 van Canon 2 Megapixel krijg ik prachtige foto`s op 10x15. Onze groep baat in Duitsland drie winkels uit maar daar hebben we bijvoorbeeld de Jenoptik en bepaalde HP's uit de schap gehaald.

Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Beste mijnheer Knap (merkt u al wat verschil met de vorige aanspreking ? ),
            Ik vind uw laatste reactie al heel wat gemodereerder dan de vorige, en zeker verstandiger. Laten wij het proberen, en achteraf oordelen.Is het niks, dan raadt u mij een toestel aan in een te vergelijken prijsklasse, of zelfs iets duurder. Alleen heb ik een probleem met tweedehands, wegens reeds een paar keer behoorlijk gefopt, en dan geen verhaal tegen Aldi, zoals dus blijkbaar mogelijk is.Ik ga er eentje kopen, en laat zeker iets weten.
            Overigens heb ik er eentje moeten laten wegleggen : de belangstelling is overdonderend ! Alle (nog binnen te komen) toestelletjes zijn reeds besproken.

Comment

Originally posted by Otto Knap
              Onze groep baat in Duitsland drie winkels uit maar daar hebben we bijvoorbeeld de Jenoptik en bepaalde HP's uit de schap gehaald.

Nu ben ik toch wel benieuwd welke HP's, ik heb daar tot nu toe geen negatieve commentaar over gehoord, veel vrienden van mij hebben een hp.

Tom
              --Canon PS A40--
              --BD0180BE--

Comment

Originally posted by Manke Nelis
                Beste mijnheer Knap (merkt u al wat verschil met de vorige aanspreking ? ),
                Ik vind uw laatste reactie al heel wat gemodereerder dan de vorige, en zeker verstandiger. Laten wij het proberen, en achteraf oordelen.Is het niks, dan raadt u mij een toestel aan in een te vergelijken prijsklasse, of zelfs iets duurder. Alleen heb ik een probleem met tweedehands, wegens reeds een paar keer behoorlijk gefopt, en dan geen verhaal tegen Aldi, zoals dus blijkbaar mogelijk is.Ik ga er eentje kopen, en laat zeker iets weten.
                Overigens heb ik er eentje moeten laten wegleggen : de belangstelling is overdonderend ! Alle (nog binnen te komen) toestelletjes zijn reeds besproken.
                Je kunt ze ook bij Vobis bestellen voor dezelfde prijs.

En kijk eens op de diverse veilingsites daar kun je ze ook vinden voor een nog lagere prijs.

Comment

Voor hen die nog twijfelen !

De Aldi-camera is prachtig.

1) Zie wat PC-welt erover zegt:

Testurteil: Eine zufriedenstellende Kamera mit ordentlicher Bildqualität. Der Preis ist angemessen.

23.05.2002

http://www.pcwelt.de/tests/hardware-tests/digitalkamera/23807/

2) CIAU

http://www.ciao.com/product.php/ProduktId/943215

4,17 / 5

Zuverlässigkeit 3,9
                  Bildqualität 4,0
                  Ausstattung 4,2
                  Bedienkomfort 4,0
                  Verarbeitung 4,0

3) http://www.digitalkamera.de/../Kameras/MaginonSX410z.asp

4) nog een discussieforum
                  http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=88c3b661f3eef8ac9fe669ef48718eeb& threadid=82600&highlight=medion+camera+4

En moest je nog twijfelen: je kan hem een week uittesten en indien niet tevreden, kan je hem terugbrengen. NIET GOED, GELD TERUG !

5) Principes van de Aldi markt:

6) 3 jaar garantie !!! -> goede service (indien defect krijg je een nieuwe www.gsc.be)

Aanstaande woensdag ga ik dit apparaat alleszins aanschaffen. Indien het toestel niet aan mijn verwachtingen voldoet gaat hij terug naar afzender.
                  breng eens een bezoekje aan mijn website:
                  http://www.fifamania.be

Comment

Een tijdje geleden stond dezelfde camera in aanbieding bij onze Nederlandse buren. Ik siteer een vriend die dit toestel al uitgebreid heeft kunnen testen:

"Dit betreft inderdaad hetzelfde toestel zoals ik mij heb aangeschaft in Nederland Oostburg.
                    Alleen is hij in België zelfs nog goedkoper 369 ipv 389 en is de geheugenkaart 128 ipv 32MB.
                    Wat betreft wazige beelden is het zo dat de beeldvorming zeer traag is waardoor er soms wazige beelden kunnen ontstaan.
                    Het is aan te raden om verschillende opnamen te maken van één onderwerp.
                    Het dient wel gezegd dat als de beelden scherp zijn ze dan ook wel zeer scherp zijn, iets wat mij aangenaam verast heeft."

Comment

Ok, wil ff reageren op sommige meningen hier, ik zelf heb deze camera gekocht in de aldi in duitsland in het voorjaar.
                      Nu na alles hier gelezen te hebben ben ik wel verbaasd dat velen dit toestel zomaar afbreken zonder getest te hebben, op men site www.panhoera.be/teamevent kan je fotos zien van het teamevent afgelopen weekend, de nachtfotos zijn donker uitgevallen doordat ik vergeten men flitsinstellingen te veranderen (was aan het regenene) maar ik ben HEEL tevreden over dit toestel!! En of het al dan niet een gekend merk is, mja, het mijn is van het merk traveler ... dit zijn gewoon in massa geproduceerde cameras met een andere naam, maar ik bedoel voor dit geld, 4.1MP camera, Oplader, 4 1800mA batterijen, draagtasje, 128Mb CF geheugen, Draagtasje en 3 Jaar Garantie!!! en dit voor € 369!!

Je zou moeten gek zijn om dit niet te kopen, maar dat is mijn bescheiden mening natuurlijk ...

Comment

Oei, plastic, nu ik jouw foto's gezien heb, begin ik toch ffkes te twijfelen. Ik vind ze eigenlijk niet zo best.Enfin, we hebben nog tot morgen om na te denken.

Comment

Oei, plastic, nu ik jouw foto's gezien heb, begin ik toch ffkes te twijfelen. Ik vind ze eigenlijk niet zo best.Enfin, we hebben nog tot morgen om na te denken.
                          Ik reed net langs de Aldi en er stonden al een hoop auto's op de parking.

Comment

Plastic,

Met alle respect en ik wil jouw ook niet afbreken maar die foto's vind ik ook niet erg scherp en sommige overbelicht ed.

Ik denk dat je beter een beetje bijlegt en voor een A40 gaat ofzo.

Vriendelijke groeten,

Wim
                            Nikon D70 Kit - SB600 - Sigma 135-400
                            www.D-Noizz.be
                            wim.proot@gmail.com

Comment

Liefste mijnheer Knap,

Dank je voor de info, maar die mensen stonden aan te schuiven voor de orgelkaarsen !!! Kheb het ze zelf gevraagd !

Comment

Liefste mijnheer Knap,

Dank je voor de info, maar die mensen stonden aan te schuiven voor de orgelkaarsen !!! Kheb het ze zelf gevraagd !
                                En wat voor geluid komt er uit ?

Comment

Working...
                                X