Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon BP511A

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon BP511A

Oorspronkelijk geplaatst door sugar
    Weet je wat, zelfs al is dat maar 1300 mAH, ik koop 8 van die batterijen voor de prijs van één BP-511A. Ik heb ondertussen 4 batterijen besteld, worden volgende week geleverd, ik reken erop dat ik met die 4 batterijen even lang kan fotograferen als met mijn 2 BP511A, dan ben ik al meer dan tevreden, alle bijkomende winstr is meegenomen

sugar
    Batterijen zijn aangekomen, en laden zonder problemen in mijn lader
    37.5 EUR inclusief verzendingskosten voor vier batterijen

sugar
    "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Ik ben ook een tevreden gebruiker van de akkuinternational batterijen. Ook voor mijn videocamera gebruik ik accu's van hen. Werkt perfect.

Mochten ze toch niet opladen in de Canon lader kan je ook een lader bij akkuinternational kopen. Ik heb er zo eentje en die laadt ook de originele Canon accu op. Bovendien zit er standaard een aansluiting voor de sigarettenaansteker in de auto bij.
      Bert Stephani

http://www.bertstephani.com

Comment

alé, binnenkort komt er hier ook een pakske toe met 4 BP-511-klonen
        merci hé, jerm (toekomstig BD-forumlid?)
        mm

[zo, ze zijn net binnengekomen: 4 x 1600mAh van akkuinternational, via deutsche post. ze gaan nu de lader (CA-PS400) in voor een test ... ]
        Last edited by mm; 23 januari 2006, 11:40. Reden: batterijen toegekomen
        ∏__|_ ∏__|_
        "no rules, great shots"
        Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Toen ik mijn Canon 10D aankocht in Nederland kocht ik meteen 3 bijkomende batterijen zodat ik 2 stellen van 2 had (gebruik de powergrip) .
          Thuis gekomen bleek dat de handelaar mij eigenlijk 3 extra batterijen had verkocht aan dezelfde prijs als de origenele accus maar Made for Canon en geen merk.
          Ondertussen zijn er al 2 van die clonen gesneuveld , beter nog ik denk niet dat ze ooit goed hebben gefunctioneerd . Als je ze namelijk in de powergrip steekt tesamen met een goede batterij zuig je die ene leeg .
          Achteraf merk je dan dat de clone als je ze wil laden meteen vol aangeeft op de lader .
          Neen, voor mij geen clonen meer ofwel een degelijke GP accu maar die zijn ook prijzig!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457
            Toen ik mijn Canon 10D aankocht in Nederland kocht ik meteen 3 bijkomende batterijen zodat ik 2 stellen van 2 had (gebruik de powergrip) .
            Thuis gekomen bleek dat de handelaar mij eigenlijk 3 extra batterijen had verkocht aan dezelfde prijs als de origenele accus maar Made for Canon en geen merk.
            Ondertussen zijn er al 2 van die clonen gesneuveld , beter nog ik denk niet dat ze ooit goed hebben gefunctioneerd . Als je ze namelijk in de powergrip steekt tesamen met een goede batterij zuig je die ene leeg .
            Achteraf merk je dan dat de clone als je ze wil laden meteen vol aangeeft op de lader .
            Neen, voor mij geen clonen meer ofwel een degelijke GP accu maar die zijn ook prijzig!
            Wel, er zijn natuurlijk een heleboel verschillende klonen op de markt, hier gaan de klonen langer mee als de originele batterijen. Als die over een jaar op zijn, koop ik er meteen nieuwe, ik kan namelijk 10 van die klonen kopen voor één originele

sugar
            "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sugar
              Wel, er zijn natuurlijk een heleboel verschillende klonen op de markt, hier gaan de klonen langer mee als de originele batterijen. Als die over een jaar op zijn, koop ik er meteen nieuwe, ik kan namelijk 10 van die klonen kopen voor één originele

sugar
              Je kan inderdaad meer van die clonen kopen dan van de originele, klopt ...

Maar als die sneller stuk gaan en ik telkens opnieuw andere moet bestellen en ondertussen moet sukkelen omdat die om de 5 voet plat zijn, dan geef ik liever nog iets meer uit.

Natuurlijk zijn er betere en slechtere clonen ... maar weet jij welke je "echt" krijgt als je ze online bestelt en er geen merk op staat?

Meestal is het ook zo dat diegenen die clonen verkopen zo goedkoop mogelijk willen zijn om klanten aan te trekken ... maar zij moeten ook iets verdienen en kopen dan zelf ook de goedkoopste clonen op ... bazar dus in de meeste gevallen.

Een goede cloon bestaat maar is dan ook geen goedkope cloon. Al is die goedkoper dan een originele, dan nooit aan 1/10 van de prijs ...
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Working...
              X