Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lightsphere II

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lightsphere II

Weet iemand waar ik zo een LightSphere kan bestellen, via onderstaande site gaat blijkbaar niet en toch zie ik mensen met zo een ding rondlopen bij ons?

Link naar de officiele site
    Mercikes
    Last edited by wenu; 22 november 2005, 08:00.

Re: Lightsphere II

Mmmmm, blijkt dus toch ingewikkelder, iemand???!!

Ik zal u eeuwig dankbaar zijn...

Comment

ik heb het al ooit gezien, maar er zijn toch zoveel alternatieven, waarom zoek je juist dat? Lumiquest heeft ook zoveel soorten difussors maar persoonlijk gaat niets mij boven een omni bounce

Comment

Ik heb deze gewoon via de website van Gary bestelt.
        Zonder porblemen binnen de 2 weken in de bus.
        Let wel op de taxen die er bijkomen de moment dat je het afhaalt bij de post.

Het is wel een groot ding en neemt veel plaats in je tas, maar het werkt.

Als je kan, kan je misschien beter de flexibele versie nemen.
        www.wildlifepixs.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T
          ik heb het al ooit gezien, maar er zijn toch zoveel alternatieven, waarom zoek je juist dat? Lumiquest heeft ook zoveel soorten difussors maar persoonlijk gaat niets mij boven een omni bounce
          Tja, als ge iets niet probeert...
          Ik ben mijn omni bouncke van mjne Sb-800 kwijt geraakt en ik denk dat die evenveel geld kosten als die lightsphere van G. Fong.
          Ik moet binnen een aantal weken een opdracht vervullen in een discotheek en daar zou ik deze eens willen testen...

Maar lumiquest was ik idd vergeten, op fredmiranda spreken ze nogal veel over die lightsphere, vandaar

Thanks

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plette
            Ik heb deze gewoon via de website van Gary bestelt.
            Zonder porblemen binnen de 2 weken in de bus.
            Let wel op de taxen die er bijkomen de moment dat je het afhaalt bij de post.

Het is wel een groot ding en neemt veel plaats in je tas, maar het werkt.

Als je kan, kan je misschien beter de flexibele versie nemen.
            Ah, dan doe ik iets verkeerd, want ik krijg een foutmelding "Service not available for selected region" , of zoiets...

Met de flexibele versie bedoel je de PJ ? ik denk dat deze alleen nog verkrijgbaar is.
            Weet je nog wat de totale kost was voor dit speeltje, incl douane en shipping.

Comment

.........
              Last edited by hombre complicado; 24 februari 2011, 17:52.

Comment

Working...
              X