Even ter info.
Voor de mensen die naar Aken zouden rijden...
De E-mouse is zowel bij Mediamarkt als bij Saturn uitverkocht. Dit melden me zojuist enkele vrienden die daar zijn... Ze zouden misschien binnen veertien dagen terug binnen zijn...
effe ne update...
Blijkt dat deze muis nergens meer te verkrijgen is.
De enkele modellen die sommige winkels in vooraad hadden zijn allemaal de deur uit.
De volgende levering is voor Nederland en Duitsland 7/12/2005.
Prijzen zijn afhankelijk van de winkel. We hebben prijzen gezien van 51 euro tot 24 euro... Zelf heb ik 39 euro betaald.
Hier kan je ze kopen aan 24 euro...
Gisteren een email gehad van VDH.
Rond 9 December wordt de muis verwacht. Prijs: 26,42 € incl. BTW
Inderdaad... Ze is nog niet leverbaar in Benelux... Pas op 7 /12/2005.
In Duitsland kan je ze al ruim een maand kopen.
Maar daar zijn de meeste winkels nu uitverkocht en moet je ook wachten op de boot uit japan...
Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .
Rommeltest en rommelblad... Ze zullen nooit objectief overkomen... Heb ik ze ook gezegd.
Sommigen mensen denken als de pers 't schrijf dat 't waar is. "Jamaar het staat in PCMagazine"! Verdoemme en dan kunnen wij de brokken lijmen.
Ik heb nog nooit zo gelachen met , Netwerk, PCmagazine, Clicx en dergelijke... pfff, rommel en zonde van je geld. Ik zweer bij PCWELT en (Duitse) Chip. Die zijn tenminste rechtuit en eerlijk en maken je geen blaasjes wijs.
Ik heb nog nooit zo gelachen met , Netwerk, PCmagazine, Clicx en dergelijke... pfff, rommel en zonde van je geld. Ik zweer bij PCWELT en (Duitse) Chip. Die zijn tenminste rechtuit en eerlijk en maken je geen blaasjes wijs.
Groot gelijk! Geef mij maar C't, ook een oerdegelijk blad!
Kan iemand iets terugvinden op de doos van de compatibiliteit met Macintosh... zou graag dit beestje op mijn beestje aansluiten
Neen, er staat op:
Ondersteunde OS Win2000 / XP ... dus geen Mac.
Misschien kan het wel... Maar der zitten geen drivers ofzo bij. Plug and play for windows staat op de doos.
en op ZDnet staat dat die ook voor mac is en trouwens op BD hier bij http://www.belgiumdigital.com/bespre.../articleid/163 staat er ook dat die voor Windows 98SE, 2000, ME en XP en verder met Mac OS 8.6 en Linux is...
opde site van toshiba zelf spreken ze alleen over Ondersteunde OS Win2000 / XP...
en op ZDnet staat dat die ook voor mac is en trouwens op BD hier bij http://www.belgiumdigital.com/bespre.../articleid/163 staat er ook dat die voor Windows 98SE, 2000, ME en XP en verder met Mac OS 8.6 en Linux is...
opde site van toshiba zelf spreken ze alleen over Ondersteunde OS Win2000 / XP...
Ze spreken echter van OS 8.6 en die is toch al wel ettelijke jaartjes oud... dus zou me erg verbazen
Comment