Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Photoshop muis van Toshiba

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe Photoshop muis van Toshiba

Vroeger knabbelde ik altijd op de achterkant van mijn potlood en stylos...
    nu kan ik op m'n muis knabbelen...

Comment

Mooie topic Mic, met belangstelling gevolgt. Lijkt mij ideaal.
      Mvg, drh

"Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

Comment

mic,

Vind je dat de e-mouse een volwaardig alternatief is voor een (wacom) tablet? Kan je hier net zo gemakkelijk slecties in photoshop mee maken als een pen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Homer Simpson
          mic,

Vind je dat de e-mouse een volwaardig alternatief is voor een (wacom) tablet? Kan je hier net zo gemakkelijk slecties in photoshop mee maken als een pen?
          Neen, Deze E-mouse is geen vervanger van het Wacom tablet. Het is eerder een vervanger van de muis. Maar met dit voordeel dat je een pen vasthebt. Met een Wacom tablet heb je veel meer funties, toetsen enz (De huidige versies) Deze E-mouse heeft alleen de twee muisknoppen en twee funtieknoppen. Meer niet. Ze kost ook maar één tiende van een Wacom tablet.
          Dus antwoord op je vraag is dit een volwaardig alternatief? Neen dus, ik denk niet dat dit ook de bedoeling was van de uitvinder.
          Maar om bv selecties te maken in PS, is dit even makkelijk als het Wacom tablet.Dus om te selecteren en paden te trekken is dit zeker een alternatief. Tekenen gaat vrij eenvoudig. Je kan met meer precisie de contouren volgen dan met een gewone muis.

Ik merk dat, als je ze niet gebruikt, ze na een minuut in stand by gaat om de batterij te sparen en na 60 minuten gaat ze van alleen uit. Je kan ze dan terug activeren door tegelijk op beide knopjes te drukken. Je kan ze ook uitzetten door weer tegelijk op de beide muisknoppen de drukken. Heel handig .
          Last edited by mic; 10 november 2005, 18:32.

Comment

Wat ik bij dit ding handig vind is dat ze op alle ondergronden werkt zolang het maar niet te fel blinkt.
            Ik gebruik ze meer en meer op de armleunig van m'n burostoel. Dan zit je zoals een piloot in z'n vliegtuig met een stuurknuppel.
            Lekker achterover leunen en photoshoppen.

Heel plezant is dat ze blijft staan waar je ze loslaat. Makkelijk om snel terug vast te grabbelen en verder te werken.
            Last edited by mic; 10 november 2005, 19:48.

Comment

lol zie hem daar liggen
              Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
              Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

Comment

wel Mic, sorry dat ik het zeg, maar ik vind precies dat je een paar "kilokes" bent aangekomen, is dat van zo te liggen met die muis?
                Of zou de trui te dader zijn?
                freyake

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door freyake
                  wel Mic, sorry dat ik het zeg, maar ik vind precies dat je een paar "kilokes" bent aangekomen, is dat van zo te liggen met die muis?
                  Of zou de trui te dader zijn?
                  freyake
                  Ik ben drie kilo dikker geworden nu ik met pensioen ben...
                  Maar de trui steek wel wat weg op de foto...
                  tja, als je het je gemakkelijk maakt... wordt je dikker he?
                  Hahaha, ik wou maar illustreren dat het makkelijk werkt. Zo zit ik niet altijd hoor. Maar ik werk wel veel met die muis op de stoelleuning idd...
                  Last edited by mic; 11 november 2005, 15:55.

Comment

Bedankt voor al deze info Mic , ik ga achter deze muis aan tot ik hem te pakken heb
                    Groetjes Christianne
                    Christianne's fotoweb
                    BD0243nl

Comment

Euuh, ik kreeg een paar mailtjes met de vragen naar die Photoshop muis...
                      Mensen , IK noem 't een Photoshop muis...
                      Eigenlijk heet het dus E-mouse van Toshiba. (heeft niets met Adobe of Photoshop te maken hoor)
                      Dit even ter verduidelijking.

Comment

Niks gevonden in Mediamarkt
                        Cypho
                        Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

Comment

Volgende week zaterdag, 19 nov. zou hij in de Mediamarkt Middelburg NL in voorraad moeten zijn.
                          Groetjes Christianne
                          Christianne's fotoweb
                          BD0243nl

Comment

In Gent ( Sint Denijs Westrem, VDH ) is hij in binnenkort beschikbaar....
                            D2X /D70 /Sigma 15-30 3.5-4.6 /Nikkor 18-70 DX /Nikkor 70-200 2.8 VR /Nikkor 70-300ED /Sigma 180 macro/ Tamron 28-200 macro /SB 800 /SB600/Nikon Capture

BD0323BE

Comment

idd, in Duitsland ligt 't al twee weken in de winkels... In Belgenlandje heb ik ze nog niet gezien.
                              Vandaag had ik een Workshop digitale fotografie voor een Genkse computerclub...
                              Uiteraard gebruikte ik m'n e-mouse.
                              Ze gaan nu een groepsaankoop doen.. Vooral de Photoshoppers in 't gezelschap waren er wild van.
                              Ik heb dan maar na de eigenlijke Workshop een demo gegeven wat je met dat muiske kan...(Normaal zou er een shooting volgen, maar het regende, daarom bleven we lekker binnen met de muis spelen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door martinvideo
                                In Gent ( Sint Denijs Westrem, VDH ) is hij in binnenkort beschikbaar....
                                Klopt, ik heb er daar gisteren al één gereserveerd
                                Cypho
                                Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

Comment

Working...
                                X