Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Wie kan mij vertellen wat een geschikte tas voor deze camera is.
Waar evt ook nog een imagetank groote van pakje shag) bij in kan.
Neem gewoon die Tas van het S2 IS promotiepakket welke u voor de meerprijs van 8 Euro er bij kunt krijgen daar gaat alles in, het toestel, de batterijlader, netadapter, car-adapter, converters, imagetank, zonnebril etc.
Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen
Neem gewoon die Tas van het S2 IS promotiepakket welke u voor de meerprijs van 8 Euro er bij kunt krijgen daar gaat alles in, het toestel, de batterijlader, netadapter, car-adapter, converters, imagetank, zonnebril etc.
En waar kun je dit promotiepakket dan krijgen??
Heb ik nog nergens gezien.
Otto, welk model van tas is dit ? Ik heb zelf de DCC-90 in handen gehad, maar daar kan niet echt iets in buiten de camera zelf, dus kijk ik uit naar iets anders. Gaat het misschien om de PSC-75 (heb deze ref op de Amerikaanse site van Canon gevonden) ?
Otto, welk model van tas is dit ? Ik heb zelf de DCC-90 in handen gehad, maar daar kan niet echt iets in buiten de camera zelf, dus kijk ik uit naar iets anders. Gaat het misschien om de PSC-75 (heb deze ref op de Amerikaanse site van Canon gevonden) ?
Er zijn er twee namelijk deze
met als afmetingen 200x280x150mm
en dan nog die kit tas die ook bij de Rebel XT wordt gegeven dat is een harde tas, welke bestaat uit een bovendeel en een los te koppelen onderdeel
Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen
Comment