Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cameratas

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Cameratas

Hallo,

Ik ben opzoek naar een camera tas/rugzak maar weet niet welke ( momenteel zitten de spullen in een gewone rugtas vanwege de bewegings vrijheid maar ja dan ligt alles door mekaar )hebben jullie sugesties?
    Wat er in de tas moet is :telelens ,camera met kitlens ,oplader,kabels,baterijen, handleiding en wat autopapieren.

Groeten Fasole
    Rivieren weten het; er is geen haast bij.
    Op een dag komen we er wel
    Fujifilm 9600- Canon power shot A700

Re: Cameratas

Oorspronkelijk geplaatst door Fasole
    Hallo,

Ik ben opzoek naar een camera tas/rugzak maar weet niet welke ( momenteel zitten de spullen in een gewone rugtas vanwege de bewegings vrijheid maar ja dan ligt alles door mekaar )hebben jullie sugesties?
    Wat er in de tas moet is :telelens ,camera met kitlens ,oplader,kabels,baterijen, handleiding en wat autopapieren.

Groeten Fasole
    Als dat alles is wat je wil kunnen wegbergen zou ik eens kijken naar de Orion en de Rover van Lowepro : rugzakken waarvan de onderkant dient om fotomateriaal in te stoppen, het bovenste deel kan je gebruiken als gewone rugzak. De rugzak is in zijn geheel best compact

sugar
    "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Howdy
      Denk dat de meeste je zullen aanraden voor een lowerpro of ander bekend merk
      Persoonlijk heb ik bij action shop een tas gaan halen voor maar 30piek (ACTIV)
      en daar kan in eos300d plus zoomlens en los nogmaals 2 lenzen.
      Genoeg vakjes voor ander klien materiaal in op te bergen, zoals extra baterij en kabel en lader en filters.
      En het leukste vond ik thuis pas er is ook een regenkap bij, die zit mooi weggewerkt in de bodem van de tas achter een ritssluiting.
      Is een schoudertas met verstelbera vakken door velkro panelen
      groote is binnenzijde LxBxH 28x15x17
      Afhankelijk wat je van plan bent natuurlijk is dit voor mij enkel om matriaal in op te bergen een geschikte tas .

daar zijn zoveel merken he.
      Maar je moet zelf uitmaken wat je wenst te doen , op reis gaan gan wandelen enz....

Groetjes
      Formatje

Comment

Bij Action shop vindt je inderdaad goedkopere fototassen, met alle mogelijke veranderbare vakken. oa van merk Activ en Samsonite trekking.
        Kijk ook eens op de site van Corné, voor de merken Lowepro en Crumpler

Comment

Hallo,

Groeten Fasole
          Hallo,

Dit alles gaat makkellijk in een Lowepro Mini trekker AW II (of zelfs in een Micro trekker

Sven

Comment

Hallo,

Groeten Fasole

Wees eens orgineel en stop uw Nikon in deze Canon Deluxe Backpack van Euro 69,- gaat alles erin.

de binnen-afmetingen zijn 250mm x 368mm x 75mm.

Of neem een Lowepro Mini Trekker Classic overal verkrijgbaar voor maar Euro 79,-

Specificaties:

Capaciteit : SLR met 80-200 2.8 lens, 4-5 objectieven en flitser.

Binnenmaat : 28 x 12,5 x 37cm

Buitenmaat : 30,5 x 32 x 40,5cm
            Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Hoi,

door jullie reacties ben ik er uit.
              ik ga voor de Lowepro Mini trekker AW II.
              Tanks guys

fasole
              Rivieren weten het; er is geen haast bij.
              Op een dag komen we er wel
              Fujifilm 9600- Canon power shot A700

Comment

Working...
              X