Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foutmelding SD kaart

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Foutmelding SD kaart

Door het verwijderen in mijn camera van de SD kaart is deze per toeval uit mijn hand gevallen op de grond, nadien wou ik de gemaakte foto's uitlezen via een externe kaart lezer die aangaf dat er een fout was in mijn kaart.(Waarschijnlijk door de val). Mijn vraag is, is deze kaart waardeloos nu of bestaat er een oplossing nog en de foto's die erop stonden ben ik deze kwijt of is er nog ergens hoop??

Bedankt voor eventuele oplossingen

Re: Foutmelding SD kaart

Klik eens hierboven op LINKS en helemaal onderaan zie je Photo recovery... die programma's zouden je moeten kunnen verder helpen...
    Jan
    www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

Comment

Photo Recovery kun je uiteraard proberen, maar als de kaartlezer de kaart niet kan benaderen vrees ik het ergste Dan is er fysiek iets beschadigd, en niet iets gewist op de kaart.
      Groeten,

Albert Jan

Website AJH
      lidnummer: BD0371NL

Comment

En ik dacht dat SD-kaartjes een val van een paar meter makkelijk konden overleven.. Welk merk is het, als ik vragen mag?
        about.me/stijnv

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IXUS Junky
          En ik dacht dat SD-kaartjes een val van een paar meter makkelijk konden overleven..
          Als electronica valt is het toch altijd een kwestie van geluk of pech hebben
          Groeten,

Albert Jan

Website AJH
          lidnummer: BD0371NL

Comment

Working...
          X