Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Peva batterij voor D70

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Peva batterij voor D70

Heeft er iemand ervaring met de Peva Li-Ion batterij voor de D70?
    14.98 EUR lijkt me wel heel goedkoop.

De originele Nikon EN-EL3 kost 39,5 EUR

De nieuwe EN-EL3a uit de D70s kost 79,00 EUR
    DNP Productions

Re: Peva batterij voor D70

Oorspronkelijk geplaatst door Airborne
    Heeft er iemand ervaring met de Peva Li-Ion batterij voor de D70?
    14.98 EUR lijkt me wel heel goedkoop.

De originele Nikon EN-EL3 kost 39,5 EUR

De nieuwe EN-EL3a uit de D70s kost 79,00 EUR
    http://www.topfoto.be/Nederlands/sto...roduct=8980765
    Ik heb compatiebele batterijen hier gekocht : http://www.akkuinternational.de/s02....&pp=aa&bnr=848

Prijs : 6,5 € per stuk en werken nog steeds zonder problemen !
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

En verzendingskosten ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noliko
        En verzendingskosten ?
        Wel, voor zover ik me herinner €12 Dus je kan beter wat meer batterijen bestellen, ik heb er toen 4 besteld voor mijn D70 en 3 voor mijn Coolpix 8700
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

Jep, die zijn héél goedkoop en leveren batterijen van prima kwaliteit, maar je kunt bij levering best het pakketje eerst even goed nakijken!

Zie http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=66657

Verzendkosten zijn idd €12,95
          Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

Comment

Als je de prijsverschillen bekijkt ????
            Zit er nergens geen addertje onder die goedkope batterijen ?
            OK, de Nikon prijzen zijn dikwijls overdreven, maar tussen 7 en 39 € zit toch een enorm verschil...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Traveler
              Als je de prijsverschillen bekijkt ????
              Zit er nergens geen addertje onder die goedkope batterijen ?
              OK, de Nikon prijzen zijn dikwijls overdreven, maar tussen 7 en 39 € zit toch een enorm verschil...
              Ik denk van niet, ik gebruik ze nu toch al een 3-tal maanden en heb nog geen enkel probleem gehad......met mijn Sony 707 die ik gehad heb had ik die compatiebele batterijen ook gekocht, hebben meer dan 3 jaar dienst gedaan ( tot toestel verkocht is ) wat ik van de originele Sony batterij niet kon zeggen, die was naar de boem na een jaar en half.

Comment

Er zijn al enorm veel BD-ers die bij AkkuInternational besteld hebben en op een enkeling na zijn die allemaal uiterst tevreden...

Doe maar eens een search!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Alders
                  Er zijn al enorm veel BD-ers die bij AkkuInternational besteld hebben en op een enkeling na zijn die allemaal uiterst tevreden...

Doe maar eens een search!
                  Dan is hier nog het verhaal van een 'enkeling'.

Een paar maand geleden heb ik bij Akkuinternational 3 batterijen voor een Canon 10 D besteld, en tergelijkertijd ook een lader meebesteld voor 15 Euro extra.

Wel, de batterijen werken perfect, maar de oplader werkte niet.
                  Probleem doorgemaild naar "Mister Milan Rajcic" van akkuinternational.de.
                  Ik kreeg onmiddellijk een kort bericht terug met het verzoek de lader terug te sturen. Kort en krachtig: "Send it back !".
                  Ik heb de akkulader dan terug opgestuurd naar Duitsland...en er nooit of nooit nog iets van gezien of gehoord. Ook niet na verschillende e-mails. De ééns zo vlugge 'mailer' antwoordt nu gewoon niet meer.
                  Het gaat gelukkig maar om een bedrag van 15 euro (+ 10 euro verzendingskosten om hem terug te sturen), maar het heeft niet veel gescheeld of ik stond in Duitsland voor zijn deur.

Dus bij zo'n kl**tzakken bestel ik voortaan niet meer, al kosten hun batterijen maar 5 eurocent per stuk.

In zo'n gevallen gaat het altijd om 'enkelingen'. Zolang alles perfect werkt...no problem! Maar owee! als het fout loopt. Je zal daar maar eens een iets duurder product, zoals bv. een lens besteld hebben, die je om één of andere reden moet terug sturen!
                  ...en JIJ zal maar de 'enkeling' wezen!

Comment

Working...
                  X