Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lowepro Nova 1 AW voor D70 + Canon G3?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lowepro Nova 1 AW voor D70 + Canon G3?

    Beste leden,

    Ik heb inmiddels ook al veel geleden via de zoekfunctie, maar kom er toch nog niet helemaal aan uit. Aankomende zaterdag kan ik mijn nieuwe Nikon D70 ophalen bij de fotozaak, enkel heb nog een goede fototas nodig natuurlijk... In de eerste instantie zal ik geen geld hebben voor een aantal lezen aan te schaffen. Ik wil echter wel in de nabije toekomst ( half jaar - jaar) er een sigma 105mm macro bij aanschaffen.

    In de tas moet dus in elk geval een D70 passen, plus de 105 mm sigma en mijn oude G3. Verder alleen wat klein spul als extra kaartjes, batterijen etc.

    Mijn vraag is dan ook, is de Lowepro Nova 1 AW hier geschikt voor? Zijn er misschien nog betere alternatieven?

    De lowe pro trok mij aan vanwege het feit dat ik hem ook bij motregen bv veilig kan meenemen en de niet al te hoge prijs van €45...

  • #2
    Re: Lowepro Nova 1 AW voor D70 + Canon G3?

    Oorspronkelijk geplaatst door Marlies
    Beste leden,

    Ik heb inmiddels ook al veel geleden via de zoekfunctie, maar kom er toch nog niet helemaal aan uit. Aankomende zaterdag kan ik mijn nieuwe Nikon D70 ophalen bij de fotozaak, enkel heb nog een goede fototas nodig natuurlijk... In de eerste instantie zal ik geen geld hebben voor een aantal lezen aan te schaffen. Ik wil echter wel in de nabije toekomst ( half jaar - jaar) er een sigma 105mm macro bij aanschaffen.

    In de tas moet dus in elk geval een D70 passen, plus de 105 mm sigma en mijn oude G3. Verder alleen wat klein spul als extra kaartjes, batterijen etc.

    Mijn vraag is dan ook, is de Lowepro Nova 1 AW hier geschikt voor? Zijn er misschien nog betere alternatieven?

    De lowe pro trok mij aan vanwege het feit dat ik hem ook bij motregen bv veilig kan meenemen en de niet al te hoge prijs van €45...

    Dan kunt u beter de veel grotere Nova 4 nemen die komt op maar 59,- Euro



    Capaciteit:
    1 tot 2 SLR's , 3-5 objectieven en toebehoren.

    Binnenmaat:
    29 x 15 x 19,5 cm

    Kleuren:
    Zwart, grijs, groen en navy.

    Materiaal:
    Waterafstotend 600D TXP en 600D TXP Ripstop.
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

    Comment


    • #3
      Re: Lowepro Nova 1 AW voor D70 + Canon G3?

      Kunt u mij misschien vertellen waar u een Nove 4 vind voor €59? Ik heb tot dusver gekeken op bestekeus.nl, maar daar is deze Nova 4 te koop voor € 85,00 ( excl verzendkosten) en dat is dan net even weer te duur...

      Comment


      • #4
        Re: Lowepro Nova 1 AW voor D70 + Canon G3?

        marlies, kijk even op zijn eigen website....??

        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


        Comment


        • #5
          Re: Lowepro Nova 1 AW voor D70 + Canon G3?

          Bedankt, otto had mij inmiddels ook een PM gestuurd

          Verder niemand een advies?

          Comment


          • #6
            Re: Lowepro Nova 1 AW voor D70 + Canon G3?

            Ik gebruik de Nova 2 AW, omdat ik een tas zocht die ongeveer kan dragen, wat jij noemt. Ik wilde een tas waarmee je ook een stevige wandeling kan maken, zonder dat je een TE groot pak mee moet zeulen.
            Deze modellen kun je ook aan een belt dragen, wat voor mij het draagplezier aanzienlijk verhoogd.
            Ik twijfelde tussen de nova 2 en 1. Hiertussen zit bijna geen verschil.
            Uiteindelijk de nova 2 geworden door zijn iets grotere inhoud.

            Deze tas werkt voor mij perfect! Genoeg bergvakken!
            Last edited by yoy; 27 mei 2005, 15:26.
            Nikon D200 | 8/3,5 | 35/2.0 | 50/1,8 | 90/2,8 | 28-75/2,8 | 18-270 | 100-300/4 | 1,4 tc | SB600

            Comment


            • #7
              Re: Lowepro Nova 1 AW voor D70 + Canon G3?

              Bedankt voor alle hulp
              Ik heb inmiddels een Nova 4 besteld...

              Comment


              • #8
                Re: Lowepro Nova 1 AW voor D70 + Canon G3?

                Nova 4 is vandaag binnen gekomen, en moet zeggen dat ik er errg blij mee ben! Ideaal dat ik nu eindelijk ook een tas erbij heb

                Comment

                Working...
                X