Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ervaring met LumiQuestSoft Screen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ervaring met LumiQuestSoft Screen

    Ik werk altijd met studio lampen, maar ik wilde eigenlijk gaan kijken voor een externe flitser, totdat ik deze tegen kwam...

    LumiQuest features the best flash diffusers, softboxes, bounce devices, and color effects gels designed for your speedlight and on-location flash photography.


    Kent iemand deze ??
    mvg
    gabriella
    Canon 300D en 350D
    canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
    canon 20-35 usm

  • #2
    Re: ervaring met LumiQuestSoft Screen

    ken het niet, maar ziet er wel leuk uit!
    en da is t hem dan, tis mss leuk, maar doet t ook
    zijn werk goed? spreekt me wel aan...

    ff opzoeken:
    No built-in bounce card, so either use a white Post-It note, or tape or rubber band a business card to the top. This is the only real feature I miss compared to the SB800, and for $20 you can buy an even better Lumiquest here.

    Nikon

    Comment


    • #3
      Re: ervaring met LumiQuestSoft Screen

      Oorspronkelijk geplaatst door gabriella
      Ik werk altijd met studio lampen, maar ik wilde eigenlijk gaan kijken voor een externe flitser, totdat ik deze tegen kwam...

      http://www.lumiquest.com/

      Kent iemand deze ??
      Heb zo eentje, gebruik het niet veel omdat het zo'n idioot zicht is om daar mee rond te lopen op feestjes . Is wel goed hoor

      Comment


      • #4
        Re: ervaring met LumiQuestSoft Screen

        * Meldt *

        Ik gebruik wel eens een softboxje van Lumiquest en ben er wel over te spreken. In omstandigheden waar je niet kunt bouncen is 't ding redelijk zinvol hoewel je je er niet heel erg veel van moet voorstellen (vergelijk 't niet met een studio softbox van 75x75 cm die je op 30 cm. van je model neer zet ). Hij's eigenlijk te klein, maar ja, om met een nog groter ding rond te lopen... .

        Maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat je eigenlijk de popup-diffusor bedoelt? Bedenk wel dat zo'n ding waarschijnlijk een hoop licht kost en dat je popup flash sowieso al niet zo'n hoog richtgetal heeft (16 ofzo?).

        Comment


        • #5
          Re: ervaring met LumiQuestSoft Screen

          Popup diffuser.
          Op een SD -ik dacht in dendermonde- een BD'r tegengekomen die dit zelf gemaakt had. Met een stuk uit een matte plastic melkfles geknipt. )Kost niks, als je de fles hebt ), en zou volgens hem even goed werken.
          https://waltertalboom.be-
          Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

          Comment

          Working...
          X