Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ervaring tamrac rugzakken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: ervaring tamrac rugzakken

Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
    Snuffel eens tussen de tassen, die prijzen zijn wel héél scherp, en vermits dit topic over LowePro en Tamrac gaat

mja, maar als je bevoorbeeld op www.geheugenkaart.be gaat kijken, dan merk je dat de Tamrac Expedition 5 daar voor 105 euro staat tov 125... Ik vind dat 20 euro op een rugzak van 100 en een beetje euro toch wel een pak goedkoper is...
    https://www.instagram.com/andriesdes...er_photography

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dreekes
      mja, maar als je bevoorbeeld op www.geheugenkaart.be gaat kijken, dan merk je dat de Tamrac Expedition 5 daar voor 105 euro staat tov 125... Ik vind dat 20 euro op een rugzak van 100 en een beetje euro toch wel een pak goedkoper is...
      Verschil is bij mijn weten maar 15 euro hoor ;-) en nee ik maak geen reclame voor de lenzen, maar voor de tassen en ja omdat ik er gekocht heb en ook omdat toen ik kocht mijne expedition 5 er bij mdcomputers op voorraad was en niet bij otto. En omdat ik goede ervaringen heb met de shop.

mvg Karel V.

ps; iedereen is vrij om te kopen waar hij wil hé
      een plaatje zegt meer dan 1000 woorden

Comment

Ik heb gisteren via het invulformulier op hun website gevraagd of ze ook de Tamrac Velocity 9 kunnen leveren, maar zit nog steeds te wachten op enige vorm van reaktie
        Een winkel met online shop moet m.i. toch sneller op de bal spelen! Tis dan maar weer eBay geworden...

Voor alle duidelijkheid heb ik het over MD, geheugenkaart kon die niet snel leveren wegens alles verkocht aan Action Shop ... ben benieuwd wat die mannen er voor vragen eenmaal ze in de winkels liggen

Comment

Working...
        X