Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ervaring tamrac rugzakken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ervaring tamrac rugzakken

Heeft er iemand ervaring met tamrac rugzakken ? kwestie van kwaliteit en in vergelijking met lowepro ?

thx
    http://www.dullaert.net

Re: ervaring tamrac rugzakken

Oorspronkelijk geplaatst door dzjee
    Heeft er iemand ervaring met tamrac rugzakken ? kwestie van kwaliteit en in vergelijking met lowepro ?

thx
    Ik heb zowel Lowepro als Tamrac tassen en ik moet zeggen dat ze kwalitatief op hetzelfde hoge niveau staan... Tamrac lijkt voor een vergelijkbare tas wel een stuk goedkoper, maar Lowepro heeft dan weer wat meer AW-modellen lijkt me...

Mijn "verzameling": Tamrac Velocity 9, Tamrac 12Pro, Lowepro Nova Mini, Nova 4 en Trim Trekker...
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Ik heb de Velocity 7 van Tamrac ... superding

Maar ik heb ook een Lowepro ProMag1 ... volgens mij zijn de merken aan elkaar gewaagd hoor.

Comment

content van de Tamrac Velocity 9

al mijn gear zit er in
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Ik gebruik de TAmrac 752 Super Photo Daypack,
          Magniefieke constructie, en ziet er totaal niet uit als een photo rugzak,
          grote capaciteit, veel zakken en mogelijkheden.
          Zeer tevreden!
          Canon 5D MarkIII - 17-40mm f4 / 50mm f1.4 / 24-70mm f2.8 / 100mm f2.8 macro / extender 1.4x / 100-400mm IS USM / 70-200mm f2.8 IS USM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Selamat
            Ik gebruik de TAmrac 752 Super Photo Daypack,
            Magniefieke constructie, en ziet er totaal niet uit als een photo rugzak,
            grote capaciteit, veel zakken en mogelijkheden.
            Zeer tevreden!
            Hoi , ik heb me ondertussen al een Tamrac expedition 8 aangeschaft en ben er heel tevreden van .
            http://www.dullaert.net

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dzjee

thx
              Hallo,

ik ben zeer content over mijn tamrac expedition 5

mvg Karel v.
              een plaatje zegt meer dan 1000 woorden

Comment

wij hebben vandaag in de winkel ook tamrac rugzakken binnengekregen en ik moet zeggen dat ze me heel erg aanstaan.

Tamrac heeft trouwens geen AW modellen omdat de stof al van zichzelf waterdicht is. Bij sommige modellen zijn zelfs de ritsen waterdicht gemaakt

Comment

Hoi Ricardo,

Welke winkel is dat? Ik ben namelijk op zoek naar de Tamrac Velocity 7.
                  En aangezien ik dit weekend de camera nodig heb (heb hem amper een week) heb ik dus wel een goede tas nodig.

Comment

is een winkel in nederland, ben nen hollander he. Zaak heet Ben hofland.

Comment

Enig idee waar je die in W-Vl. kunt kopen ? Of een goeie online-shop?

Hebben ons eindelijk een Canon Eos350D aangeschaft maar onze gewone fototas is te klein geworden.
                      Canon EOS350D

Comment

Ik ben ook een Ollander Ricardo

Stuur me anders een PM met gegevens over de winkel? Werk je er zelf?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TRX
                          Enig idee waar je die in W-Vl. kunt kopen ? Of een goeie online-shop?

Hebben ons eindelijk een Canon Eos350D aangeschaft maar onze gewone fototas is te klein geworden.
                          Ik heb hier gekocht en ben tevreden over de shop overigens volgens mij scherpe prijzen als je wat rondsnuffelt.

www.mdcomputers.be
                          een plaatje zegt meer dan 1000 woorden

Comment

Geen idee waarom je reklame maakt voor die site! Alle lenzen staan tegen de adviesprijs te koop, tot soms 190% van de prijs van Corne en Konijn.
                            Ik heb even naar de tassen gekeken maar ik ga daar denk ik echt nooit meer snuffelen. Beperkt assortiment en hoge prijzen.
                            Sony en Olympus
                            Fotoseries

Comment

Snuffel eens tussen de tassen, die prijzen zijn wel héél scherp, en vermits dit topic over LowePro en Tamrac gaat

Comment

Working...
                              X