Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPod Photo - persoonlijk ervaringen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: iPod Photo - persoonlijk ervaringen?

wel, ik heb er eentje van de vijfde generatie (de video dus) en ik ga misschien eens naar de apple winkel om te testen.
    Ik weet niet of dit mogelijk is maar ik kan het maar proberen.

Of als iemand zich geroepen voelt uit omgeving gent met zo'n photo connector...
    You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
    www.koendd.be

FZ50

Comment

De photoconnector voor de iPod is veel te traag. Het ding heeft ongeveer 20 minuten nodig om een gigabyte over te pompen.

De foto's worden niet verkleind en zowel de JPEG's als de Raw werden vanuit de D2X opgehaald.

Groeten, Miriam

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mvdh
        De photoconnector voor de iPod is veel te traag. Het ding heeft ongeveer 20 minuten nodig om een gigabyte over te pompen.

De foto's worden niet verkleind en zowel de JPEG's als de Raw werden vanuit de D2X opgehaald.

Groeten, Miriam
        de snelheid is niet echt een punt voor mij,
        's avonds heb je tijd zat en meer dan 2gig foto's zal ik niet nemen op een dag

maar ik ben eerder bezorgd om de batterijduur bij het overladen,
        stel je voor dat de batterij van je ipod platvalt terwijl je overzet...
        www.koendd.be

FZ50

Comment

Ik heb een iPod video (30gig) en heb daar ook een photoconnector voor.

Jammer genoeg heb ik het buiten een testje met mijn digital ixus nog niet echt gebruikt.

Wat ik wel gelezen heb is dat je met de laatste generatie geen cardreaders kan gebruiken, enkel fototoestellen.

PS : Ik heb de iPod gekocht als virtuele cd changer voor in de auto dus batterij duur lig ik niet wakker van, ik kan hem altijd in de auto opladen.
          As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
          like.no.other

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Grf
            PS : Ik heb de iPod gekocht als virtuele cd changer voor in de auto dus batterij duur lig ik niet wakker van, ik kan hem altijd in de auto opladen.
            Hopelijk kun je dan tegelijk je foto's naar de iPod laden en je iPod opladen, want eerlijk gezegd zit daar toch een probleem: als je heel veel foto's van een erg grote kaart wilt overzetten duurt het proces domweg te lang voor één acculading van de iPod.

groeten, Miriam

Comment

volgens mij lukt dit niet miriam,
              een ipod video heeft maar 1 uitgang (eigenlijk 2 maar dat is voor de earphones)
              en ik denk dat je die photoconnector moet aansluiten op hetzelfde contact als waar je je netstroomadapter aansluit.

correct me if I'm wrong
              www.koendd.be

FZ50

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mvdh

Groeten, Miriam
                Ik gebruik een Ipod foto, 60 GB.
                Batterijduur gemiddeld 4 u =240 min
                240/ 25 (20+5 manipulatie)= 9,6 GB

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koen dd
                  en ik denk dat je die photoconnector moet aansluiten op hetzelfde contact als waar je je netstroomadapter aansluit.

correct me if I'm wrong
                  je hebt idd gelijk er is maar 1 connector (het ding is gewoon te klein voor een tweede eigenlijk).

Ik zal het van't weekend eens uitproberen en mijn bevinding posten.
                  Heb wel enkel een CF van een halve gig en mijn oude ixus, dus een nieuwere (snellere) cam zal waarschijnlijk betere resultaten opleveren ...

G
                  As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
                  like.no.other

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koen dd

correct me if I'm wrong
                    Dat wist ik al want ik heb zelf ook een video iPod met een Photo Connector. De iPod is prima voor muziel en video, maar voor het overpompen van foto's is ie naar mijn mening veel te traag en onhandig.

groeten, Miriam

Comment

Working...
                    X