Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

battery besteld wat is hier banknummer?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: battery besteld wat is hier banknummer?

    Ik wil wel tegenspreken dat een betaling met IBAN en BIC code gratis is. Voor een dergelijke betaling wordt hetzelfde aangerekend als voor een gewone binnenlandse betaling.

    Wat ik ook wil tegenspreken is als je de IBAN en BIC niet hebt duurt de overschrijving een eeuwigheid. Er zullen je wel wat kosten aangerekend worden doch de betaling zal hooguit één à twee dagen langer onder de baan zijn.

    Comment


    • #17
      Re: battery besteld wat is hier banknummer?

      Oorspronkelijk geplaatst door DEAN
      Ik wil wel tegenspreken dat een betaling met IBAN en BIC code gratis is. Voor een dergelijke betaling wordt hetzelfde aangerekend als voor een gewone binnenlandse betaling.

      Wat ik ook wil tegenspreken is als je de IBAN en BIC niet hebt duurt de overschrijving een eeuwigheid. Er zullen je wel wat kosten aangerekend worden doch de betaling zal hooguit één à twee dagen langer onder de baan zijn.
      Wat de tarifering betreft : deze kan van bank tot bank anders zijn. Tarieven voor leningen zijn trouwens ook niet overal dezelfde...

      Sommige banken (Belgie) hanteren een tarief van 1 Euro als je met IBAN + BIC werkt, zoniet ben je rond de 15 Euro kwijt.
      Als je de betaling per computerbankieren ingeeft, valt bij IBAN + BIC die 1 Euro nog eens weg...

      Misschien een leuke tip : Raadpleeg uw bank...
      :::: Canon :::: 1D MkII N
      :::: Lenzen :: 17-40 4.0│24-105 4.0 IS│70-200 2.8 IS│100-400 4.5-5.6 IS
      :::: Varia ::::: 1.4 X│1.7 X│2.0 X│420EX│G6

      Comment


      • #18
        Re: battery besteld wat is hier banknummer?

        Oorspronkelijk geplaatst door Zuiderbuur
        Wat de tarifering betreft : deze kan van bank tot bank anders zijn. Tarieven voor leningen zijn trouwens ook niet overal dezelfde...

        Sommige banken (Belgie) hanteren een tarief van 1 Euro als je met IBAN + BIC werkt, zoniet ben je rond de 15 Euro kwijt.
        Als je de betaling per computerbankieren ingeeft, valt bij IBAN + BIC die 1 Euro nog eens weg...

        Misschien een leuke tip : Raadpleeg uw bank...
        Bedankt voor de tip beste Zuiderbuur. Ik zou je hetzelfde kunnen aanraden en contacteer niet alleen je bank maar vraag ook de juiste uitleg. De bedoeling van deze ovs met IBAN en BIC is een Europese richtlijn dan een dergelijke overschrijving niet meer mag kosten als een binnenlandse overschrijving.

        Comment

        Working...
        X