Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

battery besteld wat is hier banknummer?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • battery besteld wat is hier banknummer?

    ik heb net 2 batt bij mobile king besteld maar wie kan vertellen wat het banknummer is?

    mijn duits is niet best. als hier iemand wijs uit kan. ik denk dat BLA banknummer is en kto mijn klantnummer?
    maar ok ze versturen de bestelling pas als ze geld hebben ontvangen op hun banknummer.

    1-- wat is hetbank nummer en wat klantnummer?
    2-- stel ik doe een overboeking naar dit nummer weet de bank dan dat dit in duitsland is? weinig zin dat het geld naar nl rekening gaat.
    3--andere tips?

    Bitte überweisen Sie den Gesamtbetrag unter Verwendung der Bestellnummer auf folgendes Konto:
    D+K Trading OHG
    Kto.-Nr.: 428018
    BLZ : 22162112
    VR-Bank Halstenbek-Schenefeld
    __________________
    FZ10 35-420mm leica lens met IS en een f2.8 all the way
    Canon EOS600d

  • #2
    Re: battery besteld wat is hier banknummer?

    Hoi,

    Ik zou toch eerst eens kontakt opnemen met het bedrijf of ze U niet het IBAN en BIC nr van hun bankrekening nummer kunnen doorgeven.
    Met in ieder geval het IBAN nummer kunt u makkelijker en met minder kosten een overboeking laten maken naar het buitenland.

    Mvg

    Bryan
    Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is

    Comment


    • #3
      Re: battery besteld wat is hier banknummer?

      Oorspronkelijk geplaatst door r.marijnissen

      1-- wat is hetbank nummer en wat klantnummer?
      2-- stel ik doe een overboeking naar dit nummer weet de bank dan dat dit in duitsland is? weinig zin dat het geld naar nl rekening gaat.

      D+K Trading OHG
      Kto.-Nr.: 428018
      BLZ : 22162112
      VR-Bank Halstenbek-Schenefeld
      __________________
      Dit zijn de bankgegevens in de oude structuur (zoals jij een 12cijferig nummer hebt).
      BLZ : Bankleitzahl --> duidt de bank en het filiaal aan
      Kto-Nr : Kontonummer --> het rekeningnummer van de begunstigde

      Neem contact op met leverancier en vraag :
      BIC : Bank Identifier Code
      IBAN : International Bank Account Number

      Indien je die gegevens niet kan vastkrijgen, kan je met BLZ en Kto ook overmaken, maar duurt het een eeuwigheid en kost het je een bom geld...
      :::: Canon :::: 1D MkII N
      :::: Lenzen :: 17-40 4.0│24-105 4.0 IS│70-200 2.8 IS│100-400 4.5-5.6 IS
      :::: Varia ::::: 1.4 X│1.7 X│2.0 X│420EX│G6

      Comment


      • #4
        Re: battery besteld wat is hier banknummer?

        Ikzelf werk met home banking van ING.
        Je moet eerst de on-line diensten selecteren -> kies betalingen -> internationale betaling.
        Voor een internationale betaling binnen de EU kost U dat geen cent (gratis voor niks).
        Je hebt wel het IBAN nummer nodig, en een landcode (maar die vind je daar)
        en je volgt de aanwijzingen maar.

        No problem. 'S Anderendaags staat het geld al op de rekening van de begunstigde.

        Dirk
        Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

        Comment


        • #5
          Re: battery besteld wat is hier banknummer?

          Oorspronkelijk geplaatst door Medidoc
          Ikzelf werk met home banking van ING.
          Je moet eerst de on-line diensten selecteren -> kies betalingen -> internationale betaling.
          Voor een internationale betaling binnen de EU kost U dat geen cent (gratis voor niks).
          Je hebt wel het IBAN nummer nodig, en een landcode (maar die vind je daar)
          en je volgt de aanwijzingen maar.

          No problem. 'S Anderendaags staat het geld al op de rekening van de begunstigde.

          Dirk
          'S anderdaags op je rekening
          'S anderdaags gaan ze pas jou gegevens verwerken ja, en in het beste geval staat het nog eens 2 dagen later op de begunstigde zijn rekening.
          Canon 300 D EF-S 18-55, Tamron 28-75 XR DI 2.8, Canon 50-200 L, Canon 100-300 5.6 L, speedlite EX 380, SANDISK 256 MB ULTRA II,
          Hitachi 2 GB(hmm.. nog sneller)

          Comment


          • #6
            Re: battery besteld wat is hier banknummer?

            Oorspronkelijk geplaatst door domibal
            'S anderdaags op je rekening
            'S anderdaags gaan ze pas jou gegevens verwerken ja, en in het beste geval staat het nog eens 2 dagen later op de begunstigde zijn rekening.
            Ik heb op maandagavond een bestelling van inktpatronen gedaan bij een nederlands bedrijf (tonerwinkel.nl) Ik moest een drietal toners hebben, en het was daar beduidend geodkoper dan in belgië.
            Ze gingen pas de levering opsturen (aangetekend per gewone post) als ze mijn betaling ontvangen haden (zo lieten ze me dinsdag in een mail weten).
            De dindsagmorgen via ING het geld overgemaakt.
            Vrijdagmorgen was alles afgeleverd.

            Dus als ik op 4 dagen mijn goederen heb na betaling, en de er mee rekening hou dat een aangetekende zending vanuit Nederland toch ook wel minimum 2 dagen onderweg is, kan ik er toch van uit gaan dat mijn centen vrijwel onmiddellijk op hun rekening moeten gestaan hebben ????

            En in een ietwat verder verleden heb ik eens CF kaarten (ook in nEDERLAND) besteld en betaald via ING. Zelfde ervaring.


            Ik voel mij persoonlijk ook iets veiliger als ik het zo kan doen: ik geef geen bankkaart (of VISA) gegevens door aan derden (je weet nooit wat die er kunnen mee doen. Mijn bank stort gewoon het geld door, en de kous is af.....

            Bovendien is ING toch een zeer internationale bank.....
            En internationale overschrijvingen die gratis zijn..... zoek maar eens.....meestal hangt er een kostenplaatje aan.

            Nu, ik wil hier geen reclame maken, ik heb er gewoon positieve ervaringen mee.

            Dirk
            Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

            Comment


            • #7
              Re: battery besteld wat is hier banknummer?

              hoe zit dat dan?

              BIC : Bank Identifier Code
              IBAN : International Bank Account Number

              deze gegevens zijn internationaal en daarom goedkoper en sneller of zo?

              en

              BLZ : Bankleitzahl --> duidt de bank en het filiaal aan
              Kto-Nr : Kontonummer --> het rekeningnummer van de begunstigde

              meer voor betalingen als je in het land zelf woont.?

              ik kan daar namelijk batterijen kopen voor mijn fz10 a 9.95 de stuk.
              nou 2a3 stuks voor dat geld
              FZ10 35-420mm leica lens met IS en een f2.8 all the way
              Canon EOS600d

              Comment


              • #8
                Re: battery besteld wat is hier banknummer?

                via bic en iban moet je niks betalen voor de overschrijving. althans, manuele behandelingskosten mag je bankfiliaal je wel aanrekenen, wat een 6 frank is of zo (0.15EUR).

                dat is een gewone overschrijving, maar vroeger ging dat niet, aangezien banken hun netwerken niet op elkaar waren aangesloten etc. maar door de EU-regelgeving is er vrij verkeer van kapitaal, en is dit systeem bedacht.

                dit is dus gewoon een overschrijving, neemt evenveel tijd in beslag ( 3 dagen normaal), en kost dus ook evenveel. iban en bic zijn dus in de hele EU van toepassing.

                die iban en bic kan je zelf vinden met behulp van de blz en kntr (wat reeds verklaard is), maar ik raad je aan de gegevens aan de verkoper te vragen. als er namelijk en van de twee fout is, zou het kunnen dat je veel meer moet betalen qua kosten. ikzelf heb nog nooit een probleem gehad, en gebruik pc-bankieren.

                blz en ktr zijn gegevens voor ntionale betalingen, zoals je hier zou zeggen, mijn rekening xxx-xxxxxx-xx, op de bank fortis. in duitsland zeggen ze: blz en ktnr.

                zoals gezegd, kan je iban en bic zelf proberen te vinden, maar begin er niet aan!! vraag het gewoon even aan de verkoper, die geeft die zo met je mee.

                You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                Comment


                • #9
                  Re: battery besteld wat is hier banknummer?

                  oke maar

                  stel dat ik wil betalen aan hun uiteraad met mijn bestel nummer.
                  welk nummer moet ik dan bij overboeking als banknummer geven?
                  zie onder?

                  ik neem aan het iban nummer.

                  en de bic code die is om aan te geven welke bank het is.
                  waar zet je die weg bij een overboeking?

                  ik doe overgens overboekingen via abn online.

                  it is wat ik terug kreeg:
                  Hello,

                  attached you will find our bank-details:

                  D+S Fitformobile GmbH + Co. KG
                  IBAN: DE75221621130000428019

                  Swift / BIC Code: GENODEF1SCH
                  with VR Bank Halstenbek
                  Best regards
                  Daniel
                  FZ10 35-420mm leica lens met IS en een f2.8 all the way
                  Canon EOS600d

                  Comment


                  • #10
                    Re: battery besteld wat is hier banknummer?

                    Hier heb je een voorbeeldje hoe het op dexia netbanking gaat,dan heb je een idee.



                    Bij mededeling onder aan geef je eventueel je product nummer aan ,als je die gekregen hebt.
                    Ik denk dat je nu wel geholpen bent ,niet.

                    Of moet ik het nog betalen voor je


                    Mvg.
                    Last edited by Rumocool; 1 maart 2005, 20:00.
                    Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
                    Mijn website.

                    Comment


                    • #11
                      Re: battery besteld wat is hier banknummer?

                      ha rumocool, weet je dan niet dat je elke PS bewerking er apart kan afhalen? ik weet hoeveel je op je rekening hebt..... neen hoor

                      eenvoudiger kan het niet uitgelegd worden, hij heeft zelfs alles al ingevuld...

                      klik wel op internationale overschrijvingen he !!!!!!

                      zelf ook echter bij dexia, dus geen abn

                      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                      Comment


                      • #12
                        Re: battery besteld wat is hier banknummer?

                        ow ja, het bestelnummer krijg je als je een bestelling plaatst. dat moet je dan maar even van je scherm overschrijven. als je dat nummer dan vermeldt als onderwerp voor de overschrijving, zijn alle problemen opgelost

                        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                        Comment


                        • #13
                          Re: battery besteld wat is hier banknummer?

                          ok allemaal hartstikke bedankt.

                          ik had niet voor niks een 5 voor duits .

                          dat iets simpels zo moeilijk kan lijken
                          FZ10 35-420mm leica lens met IS en een f2.8 all the way
                          Canon EOS600d

                          Comment


                          • #14
                            Re: battery besteld wat is hier banknummer?

                            Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
                            ha rumocool, weet je dan niet dat je elke PS bewerking er apart kan afhalen?
                            Dat kan je niet, vermits er in "jpg" nog slechts 1 layer is!

                            Gr,

                            sailor
                            Lid: BD 0249BE
                            D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

                            Comment


                            • #15
                              Re: battery besteld wat is hier banknummer?

                              daarom ook achteraan de smiley en de woorden: 'neen hoor'

                              You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                              Comment

                              Working...
                              X