Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

    Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
    ps: ik heb de mijne willen open vijzen, maar vijs steekt nogal vast. ik vermoed dat er een 5400rpm schijf in zit, maar ik wou eens zeker zijn.met zo'n horlogeschroevedraaier krijg je het niet open, ik ga dus straks eens zoeken in de gereedschapsbak naar een smalle met een goeie grip
    Het exacte type is de Toshiba Disk Drive MR4025GAS HDD2190
    De schijf is trouwens reeds volgens het FAT-32 bestandssysteem ingedeeld en heeft een capaciteit van 37.2 GB.


    seppuku.

    Comment


    • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

      OK. Net terug van twee weken Costa Rica. Onion-Drive heeft foutloos gewerkt. Elke avond CF gedownload en nu thuis foto's overgezet naar Mac. Alles prima!
      Website: http://www.d-eye.be

      Comment


      • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

        Ik heb de mijne ook gebruikt voor 10 dagen griekenland. Een 20 kaartkopies gemaakt van verschillende CF, SD, SM en XD-kaarten en alles werkte perfect. En na de reis heb ik ze allemaal mooi op mijn pc gekregen.
        == Handstrap, lenskap en een hele hoop rekkertjes met toebehoren. ==

        Comment


        • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

          Nu deze x-drive door allen een tijdje in gebruik is had ik graag geweten wat de plus- en minpunten aan dit toestel zijn. Alvast bedankt
          Groetjes DD
          Fronstages

          Comment


          • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

            jammer dat ik dit topic te laat gezien heb...

            seg Ajuin: kan jij nog aan zo'n x-drive's geraken, of komt er binnekort misschien nog een groepsaankoop?

            (en wat kost een x-drive in de winkel?)
            - Nikon D600 & Nikon D2Xs
            - Nikon F80 (met een laagje stof op)
            - Tokina 14-24 f2.8 * AF Nikkor 50mm lens f1.8 * Nikon SB-900

            Comment


            • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

              Oorspronkelijk geplaatst door DD
              Nu deze x-drive door allen een tijdje in gebruik is had ik graag geweten wat de plus- en minpunten aan dit toestel zijn. Alvast bedankt
              Minpuntjes: dat rubber dingsken aan den achterkant waar je de USB kabel mee aansluit op de pc steekt der altijd uit en gaat er nie meer in (of blijft er nie in). En een tweede minpuntje is het feit dat als ik mijn CF card kopieer naar X-drive er niet een melding komt van hoeveel foto's gekopieerd gaan worden, als ik dan even niet oplet en alles is wel gekopieerd en hij valt dan uit omwille van batterijbesparing dan voel ik me soms niet zeker of ie wel alles gekopieerd heeft (alhoewel ie dat toch steeds gedaan heeft - tis toch ne brave hé

              Besluitend: dit zijn kleine minpuntjes maar desalnietteplus zo een apparaat kan gewoon niet beter! Ben der echt content van

              Greetz, RonnyE

              Comment


              • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

                Bij mij ook overwegend positief.
                Het rubber afsluitkapje is idd brol en werkte van dag 1 al op mijn systeem.
                Ook nog zo iets stom (ligt misschien aan mij) : als je de drive wil terugsteken in het zakje lig ik altijd te taffelen met die 4 velcroflapjes! Denk da het makkelijker was van 1 brede in het midden ... . Maja,zoals ik al zei kan het aan mij liggen.
                Uitschakelen na het copieren : wreed makkelijk,steek het kaartje er in,druk op copy, steek de drive terug in mijn rugzak en schiet verder met een ander kaartje.Hij schakelt zichzelf uit en ik vertrouw er op dat hij het hele boeltje heeft overgezet. Tot nu toe nog geen probleem en binnen 3 weken is de grote vakantietest
                ooit ... .

                Comment


                • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

                  Oorspronkelijk geplaatst door moeikketreimeloe
                  Bij mij ook overwegend positief.
                  Het rubber afsluitkapje is idd brol en werkte van dag 1 al op mijn systeem.
                  Ook nog zo iets stom (ligt misschien aan mij) : als je de drive wil terugsteken in het zakje lig ik altijd te taffelen met die 4 velcroflapjes! Denk da het makkelijker was van 1 brede in het midden ... . Maja,zoals ik al zei kan het aan mij liggen.
                  Uitschakelen na het copieren : wreed makkelijk,steek het kaartje er in,druk op copy, steek de drive terug in mijn rugzak en schiet verder met een ander kaartje.Hij schakelt zichzelf uit en ik vertrouw er op dat hij het hele boeltje heeft overgezet. Tot nu toe nog geen probleem en binnen 3 weken is de grote vakantietest
                  idd diene velcroflappies

                  Greetz, RonnyE

                  Comment


                  • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

                    bij mij ook het enige minpuntje dat rubber ******flapke
                    en voor die velcro's heb ik er 1 altijd toe en dan schuif ik de x's drive er gewoon tss
                    [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

                    Comment


                    • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

                      weet ge zo'n dingen neem ik er gemakkelijk bij.
                      het rubberen kapje heeft me gestoord maar je moet maar weten dit dit geen hightech merkproduct is zoals een appeltje, een canonnetje of iets anders.

                      moest men D70 zoiets hebben dan had ik wel geïrriteerd geraakt.

                      ik kan me vergissen, maar de xdrive geeft toch aan hoeveel hij er al gekopieerd heeft?!?
                      foto als spiegel of als venster?

                      Comment


                      • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

                        Tot nu werkt die "onion-drive" (zoals iemand hier eerder dat ding noemde) ook bij mij tot volle tevredenheid.

                        'k heb geen klagen over die velcro-strips, maar dat rubber afdekkapje voor die USB-poort werkt ook mijn zenuwen. Plus dat het niet goed meer afsluit en er meer aanbengelt dan wat anders...

                        Ben content van die groepsaankoop en als er nog iets gezamelijk aangekocht wordt, ben ik opnieuw geïnterresseerd.

                        Comment


                        • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

                          Oorspronkelijk geplaatst door Traveler

                          Ben content van die groepsaankoop en als er nog iets gezamelijk aangekocht wordt, ben ik opnieuw geïnterresseerd.
                          laptops, lenzen, cameras, geheugenkaartjes, inport vrouwen,...
                          foto als spiegel of als venster?

                          Comment


                          • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

                            hier de man himself

                            idd, dat rubber afdekmiddeltje voor de hoofdtelefoon/usb is niet zo uitstekend, maar bij velen is er zo niet eens iets aanwezig. vanaf dat je het eruit haalt, krijg je het er niet meer terug aan, en bengelt dat ene vierkante centimeter plasticje er maar wat...

                            bedenk wel, als ee toestel zo ook een rubbertje heeft, en bij veelvuldig gebruik van hoofdtelefoon/usb, mag je ook zo'n rubbertje op je buik schrijven. bij veelvuldig gebruik verniel je dat zeker op de wijze dat het hier na de eerste keer gebeurt.


                            die velcro-strips van het tasje: looool, zaten ze er niet in, dan was het: geen veilig tasje he...
                            nu: TE veilig tasje neen, ik sukkelde er in het begin ook mee, maarik heb er een goede techniek voor gevonden, en het gaat zonder enig probleem nu. erin leggen, en strips erover, een twee drie... dus kwestie van techniek


                            ik dacht toch ook dat ie melding geeft van het aantal foto's hoor... en uitvallen door batterijbesparen: dat kan je uitschakelen, maar zoals moeikketreimeloe zegt: dat gebeurt pas na de overdracht uiteraard !!! dus geen angst


                            samengevat voor DD:
                            : gehele toestel is gewoon +++
                            : rubber afsluitkapje vor usb/hoofdtelefoon, maar dat is 1 vierkante centimeter groot, en maakt totaal niet uit !!!!!!
                            velcro: tmaakt het product te veilig, maar even techniek bekijken, en je "sukkelt" niet meer


                            @ nemus jaguar: uiteraard dat ik dit weer kan organiseren, maar dat doe ik niet. ik heb een risico gelopen van +/- 150.000 BEF, en zonder dat ik er iets uithaal, loop ik dat geen tweede keer hoor. de vorige keer had ik mijn product ook aan die lage prijs, maar nu het doen zonder er zelf voor mij een te bestellen, no thanks. eveneens geen garantieproblemen tot nu toe, dat wil ik zo houden
                            prijsvoordeel tov belgische winkel: toen kostte het in de groepsaankoop 150 EUR, twee weken later deed Grobet de aanbieding (fotowinkel in antwerpen): hetzelfde toestel, voor 250 EUR.......

                            You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                            Comment


                            • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

                              Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
                              hier de man himself

                              idd, dat rubber afdekmiddeltje voor de hoofdtelefoon/usb is niet zo uitstekend, maar bij velen is er zo niet eens iets aanwezig. vanaf dat je het eruit haalt, krijg je het er niet meer terug aan, en bengelt dat ene vierkante centimeter plasticje er maar wat...
                              .......
                              ja! juist wel uit - stekend

                              Greetz, RonnyE

                              Comment


                              • Re: EENMALIGE GROEPSAANKOOP: x-drive pro 3310 40Gb: INSCHRIJVINGEN

                                Allé bedankt mensen voor jullie antwoord. Had beter ook meegedaan, moet nu zelf op zoek gaan.
                                Groetjes DD
                                Fronstages

                                Comment

                                Working...
                                X